کد خبر : 1863296 | 17 دی 1401 ساعت 00:12 | 58.1K بازدید | 41 دیدگاه

اشتباه وحشتناک دخیا: حق با انریکه بود! (عکس)

اشتباه وحشتناک داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، باعث شد برتری زودهنگام این تیم مقابل اورتون از دست برود.

اشتباه وحشتناک دخیا: حق با انریکه بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از دقایقی پیش در خانه خود ورزشگاه اولدترافورد در مرحله سوم جام حذفی انگلیس به مصاف اورتون رفته است.

یونایتد که بازی امشب را بعد از چهار پیروزی پیاپی بعد از شروع دوباره فصل آغاز کرده بود امیدوار بود مقابل اورتون بحران‌زده یک پیروزی دیگر به دست بیاورد. از قضا شیاطین سرخ خیلی زود به گل رسیدند تا امیدشان پررنگ‌تر شود. آنتونی، وینگر برزیلی، در دقیقه 4 پاس مارکوس رشفورد را به گل تبدیل کرد تا شاگردان تن‌هاخ از حریف پیش بیفتند.

اما درحالی‌که تنها 10 دقیقه از گل یونایتد گذشته بود داوید دخیا، سنگربان این تیم، با اشتباهی وحشتناک باعث شد برتری تیمش از دست برود.

اورتون صاحب یک ضربه کرنر شد و یونایتدها سانتر ارسالی را با ضربه سر دفع کردند اما آمادو اونانای بلژیکی در حاشیه محوطه جریمه توپ را تصاحب کرد و بعد از عبور از یک بازیکن به نیل موپای، مهاجم فرانسوی اورتون پاس داد.

1788892

صحنه اشتباه وحشتناک دخیا و عبور توپ از بین پاهای او اینجا اتفاق افتاد. درحالی‌که موپای زاویه را برای خودش خیلی تنگ کرده بود توپ را به عقب فرستاد و دخیا که قصد داشت توپ را با پا دفع کند به شکلی عجیب اجازه داد توپ از بین پاهایش عبور کند. کانر کودی، دفاع وسط اورتون، حاضر بود تا با یک نوک پا توپ را وارد دروازه یونایتد کند.

1788894

حالا احتمالا هواداران اسپانیایی حق را به لوئیس انریکه، سرمربی‌ سابق‌ تیم ملی کشورشان می‌دهند که نام دخیا را بین سه دروازه‌بان لاروخا برای حضور در جام جهانی قطر هم نگنجاند. 
حرکت دخیا در دریافت این گل واقعا عجیب و باورنکردنی بود و شکی نیست او هم از سوی هواداران با انتقاد زیادی مواجه خواهد شد و حتی ممکن است از طرف اریک تن‌هاخ جریمه شده و چند بازی بعدی را روی نیمکت بنشیند.

1788895

دیدگاه‌ها