کد خبر : 1863317 | 17 دی 1401 ساعت 09:44 | 6.1K بازدید | 9 دیدگاه

لمپارد: بدشانس بودیم که به یونایتد باختیم

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، می‌گوید تیمش برابر منچستریونایتد نمایش خوبی ارائه کرده است.

لمپارد: بدشانس بودیم که به یونایتد باختیم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون شب گذشته در دور سوم از جام حذفی انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد تا نتواند به مرحله بعدی صعود کند. 
تک گل این تیم روی اشتباه باورنکردنی و وحشتناک داوید دخیا به ثمر رسید اما آنها نتوانستند گل دیگری را وارد دروازه شیاطین سرخ کنند و در نهایت از دور این رقابت‌ها حذف شدند. 
لمپارد پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« هیچکس از شکست خوشحال نیست و من از همه بیشتر ناراحت هستم اما شما فقط می‌توانید این بازی را کنترل کنید و توانایی کنترل نتیجه را ندارید. ما خیلی خوب بازی کردیم. همیشه می‌توانیم بهتر باشیم اما نمایش خوبی داشتیم.»

1786854

سرمربی اورتون با تمجید از عملکرد یونایتد اظهار داشت:« آنها در شرایط خوبی هستند، تیم قوی‌تر میدان بودند و خیلی زود در عرض چند دقیقه به گل رسیدند اما ما مقاومت کردیم، روی توپ جسورانه بازی کردیم، سازماندهی دفاعی داشتیم و به سختی تلاش کردیم. امشب در جریان بازی خطرناک ظاهر شدیم و شانس خوبی داشتیم. گل آخر خیلی دیر به ثمر رسید اما وقتی بازی 1-2 بود، حق ما شکست نبود.»
او همچنین به روحیه و انگیزه بازیکنانش اشاره و اضافه کرد:« من هیچ تردیدی درباره روحیه این تیم ندارم. بازیکنان نشان دادند که در حال حاضر شرایط آسانی نداریم چون بسیاری از مردم حرف می‌زنند اما ما باید عمل کنیم. آنها این کار را امشب به خوبی انجام دادند و من واقعا به آنها افتخار می‌کنم. ما خوش شانس نبودیم که نتیجه‌ای که شایسته آن بودیم را نگرفتیم.»

دیدگاه‌ها