کد خبر : 1863326 | 17 دی 1401 ساعت 10:32 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

نیم فصل بد برای ستاره‌های تهاجمی پارسال مس

خواهش از توپ، آخرین تلاش آذرباد!

به نظر می‌رسد جدایی مجید علیاری به عنوان یکی از سه مهره هجومی تاثیرگذار مس رفسنجان، عملکرد گادوین منشا و محسن آذرباد را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

خواهش از توپ، آخرین تلاش آذرباد!

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در شرایطی نیم فصل اول لیگ برتر را با رتبه پنجم به پایان رساند که در ۱۵ بازی تنها ۹ گل وارد دروازه حریفان خود کرد تا از حیث گل زده، در بین ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که مسی‌ها فصل گذشته موفق شدند ۳۹ گل به ثمر برسانند که این آمار بسیار خوبی برای شاگردان محمد ربیعی محسوب می‌شد، چرا که تنها پرسپولیس و سپاهان، دو تیم پر ستاره لیگ برتر، بیشتر از این تعداد گل را ثبت کرده بودند و استقلال نیز به عنوان تیم قهرمان، همین تعداد گل زده داشت.

بخش زیادی از عملکرد مس در خط حمله در فصل گذشته، به درخشش مثلث هجومی این تیم برمی‌گشت؛ جایی که گادوین منشا و مجید علیاری در خط حمله و محسن آذرباد در خط هافبک، با نمایش‌های خوب و تاثیرگذار خود، خط دفاعی حریفان را آزار می‌دادند و به نوعی بار هجومی تیم را بر دوش می‌کشیدند.

در پایان فصل منشا با ۱۴ گل، عنوان آقای گلی رقابت‌ها را از آن خود کرد و محسن آذرباد نیز با ۱۰ پاس گل در رتبه سوم بهترین پاسور‌های مسابقات قرار گرفت. همچنین مجید علیاری با ثبت ۵ گل، ۲ پاس گل و گرفتن ۴ پنالتی، یکی از موثرترین بازیکنان مس رفسنجان لقب گرفت.
1788936با آغاز فصل نقل و انتقالات مجید علیاری به عنوان بازیکن آزاد به فولاد پیوست تا کار خود را زیر نظر جواد نکونام دنبال کند اما منشا با وجود پیشنهاد جدی پرسپولیس، ترجیح داد همچنان در جمع شاگردان ربیعی حضور داشته باشد تا به این شکل دو ضلع از مثلث مخوف مس، به کار خود در این تیم ادامه بدهند.

اما فصل جدید برای هیچکدام از این بازیکنان خوب پیش نرفت. مجید علیاری در فولاد، موفق به تکرار درخشش فصل قبل خود نشد و محسن آذرباد نیز در نیم فصل اول لیگ برتر، تنها دو پاس گل به نام خود ثبت کرد.

همچنین گادوین منشا نیز که با عنوان آقای گل لیگ گذشته، فصل جدید را آغاز کرد، بر خلاف انتظار ظاهر شد و در ۱۵ بازی لیگ بیست و دوم، حتی موفق به ثبت یک گل هم نشده و دو پنالتی هم از دست داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که نیم فصل دوم برای این سه بازیکن به چه شکل پیش می‌رود و آیا این سه ستاره فصل گذشته لیگ برتر می‌توانند به فرم ایده‌آل خود بازگردند یا خیر؟

دیدگاه‌ها