کد خبر : 1863364 | 18 دی 1401 ساعت 17:38 | 25.1K بازدید | 5 دیدگاه

فرصت امیدوارکننده در آخرین بازی نیم فصل؛

خارج شدن منادی از سایه فروزان (عکس)

سنگربان تیم فوتبال گل گهر در آخرین بازی نیم فصل با تصمیم امیر قلعه‌نویی جای محسن فروزان را در ترکیب اصلی گرفت.

خارج شدن منادی از سایه فروزان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در مصاف با صنعت نفت آبادان پس از شکست 2 بر صفر خانگی مقابل پرسپولیس تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کرده بود و یکی از این تغییرات هم خروج محسن فروزان از ترکیب اصلی بود.
فروزان، تا پیش از این مسابقه، در 13 بازی لیگ برتری به میدان رفته بود و در شرایطی موفق به ثبت 4 کلین‌شیت شده بود که یکی از مهره‌های کلیدی تیم بود و در بسیاری از بازی‌ها با عکس‌العمل‌های خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد. با این حال، پس از باخت تلخ گل گهری‌ها در خانه، این بازیکن هم از ترکیب خارج شد تا امیر قلعه‌نویی نشان دهد از نمایش تیمش در مقابل شاگردان گل‌محمدی به هیچ وجه رضایت نداشته است.

1788988
منادی که پس از سقوط سایپا به گل‌ گهر پیوست، در لیگ بیستم که با سقوط نارنجی‌پوشان تهرانی تمام شد، عملکرد خوبی داشت ولی نتوانست مانع سقوط تیمش شود تا از این تیم جدا شود و ماجراجویی جدیدی را در سیرجان آغاز کند.

1788989


این دروازه‌بان 26 ساله و 188سانتی‌متری فصل گذشته را زیر سایه محسن فروزان سپری کرد و امسال نیز شرایط برای او به همین شکل پیش رفته، اما حالا شاید اولین حضور در دیدار پایانی نیم فصل این امیدواری را در او ایجاد کرده باشد که علاوه بر بازی جام حذفی آبی‌پوشان سیرجانی که مقابل مس شهربابک خواهد بود، در ادامه مسابقات لیگ برتر هم شانس بیشتری برای بازی به دست بیاورد.
 

1788990
منادی در مصاف با نفت آبادان البته خیلی به زحمت نیفتاد و این تیم در روزی که مهاجمان حریف عملکرد خوبی نداشتند، در اولین مسابقه بدون این‌که به دردسر خاصی بیفتد، اولین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد.

عکس‌ها از ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها