کد خبر : 1863413 | 17 دی 1401 ساعت 15:25 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

معارفه بلیند در بایرن: آمده‌ام به بایرن کمک کنم

دالی بلیند، مدافع هلندی جدید بایرن، در مراسم معارفه خود گفت که می‌داند شاید در ترکیب ثابت بایرن نباشد، ولی برای کمک به تیم آماده است.

معارفه بلیند در بایرن: آمده‌ام به بایرن کمک کنم

به گزارش "ورزش سه"، دالی بلیند، ستاره 32ساله هلندی، در ماه دسامبر قرارداد خود با باشگاه آژاکس را دوطرفه فسخ کرد و از آن زمان بازیکن آزاد بود. او پنجشنبه شب با امضای قراردادی با باشگاه بایرن مونیخ به باواریایی‌ها پیوست.

1789073

بلیند در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی کشورش هلند خوش درخشید و بایرنی‌ها از همان زمان تصمیم گرفتند او را به خدمت بگیرند. باواریایی‌ها بلیند را جانشین مناسبی برای لوکاس هرناندز می‌دانند که در جام جهانی آسیب دید. به همین علت بود که بایرن با ستاره هلندی قراردادی موقت و شش‌ماهه امضا کرد. این ستاره هلندی در بایرن پیراهن شماره 23 را به تن خواهد کرد.

1789072

مراسم معارفه بلیند امروز با حضور حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن، برگزار شد. بلیند گفت: «برای انتقال به بایرن با ماتیاس دی لیخت مشورت کردم. او از اینکه به بایرن پیوسته‌ام خوشحال است و باید بگویم همه‌چیز خیلی سریع پیش رفت. هدفم کمک به بایرن مونیخ است و امیدوارم بتوانم تجربیاتم را به تیم منتقل کنم. اینکه در ترکیب قرار بگیرم یا خیر تصمیم مربی است و طبیعی است که دوست داشته باشم زیاد بازی کنم. هرچند از جایگاه خودم مطلعم.»

بلیند ادامه داد: «قراردادم تا پایان فصل است و امیدوارم تمدید کنم. البته باید دید در تابستان شرایط چگونه خواهد بود. هر زمان مربی به من نیاز داشته باشد، حاضر و آماده ام. سخت تمرین می‌کنم تا در شرایط بازی باشم. می‌خواهم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و امیدوارم با بایرن چند جام ببرم. زبان آلمانی؟ فکر نمی‌کنم این مسا=ئله مشکلی برایم ایجاد کند. چون از مدتی قبل یادگیری آلمانی را شروع کرده‌ام.»

دیدگاه‌ها