کد خبر : 1863450 | 17 دی 1401 ساعت 18:25 | 25K بازدید | 34 دیدگاه

اتفاق عجیب در لاسرامیکا: رئال بدون حتی یک اسپانیایی

رئال مادرید از دقایقی دیگر در حالی به مصاف ویارئال می‌رود که در فهرست یازده نفره کارلو آنچلوتی برای این بازی نام هیچ بازیکن اسپانیایی دیده نمی‌شود.

اتفاق عجیب در لاسرامیکا: رئال بدون حتی یک اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته شانزدهم لالیگا مهمان ویارئال است و در ورزشگاه خانگی این تیم، لا سرامیکا، به مصاف شاگردان کیکه ستین می‌رود.

اما زمانی که در آستانه این بازی فهرست یازده نفره بازیکنان رئال توسط کارلو آنچلوتی اعلام شد رسانه‌های اسپانیایی متوجه یک اتفاق غیرمنتظره شدند. لوس بلانکوس در این بازی با یازده نفری وارد زمین می‌شود که حتی یک بازیکن اسپانیایی بین آن‌ها نیست.

1789123

با اینکه در فهرست اولیه رئال برای این مسابقه شش بازیکن اسپانیایی حضور داشتند، اما همه آن‌ها بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کنند. فهرست یازده نفره رئال که همگی خارجی هستند به قرار زیر است:

کورتوا، میلیتائو، رودیگر، آلابا، مندی، شوامنی، کروس، مودریچ، والورده، وینیسیوس و بنزما.

این دست‌کم در قرن بیست‌ویکم اولین بار است که لوس بلانکوس بدون حتی یک بازیکن اسپانیایی وارد زمین می‌شود. با توجه به اینکه در سال‌های قبل از آن تعداد بازیکنان خارجی در لالیگا به اندازه امروز نبود، بعید است در تاریخ رئال مادرید این اتفاق تکرار شده باشد.

1789124

با اینکه انتظار می‌رفت در نبود دنی کارواخال در بازی امشب لوکاس واسکز اسپانیایی به میدان برود، ولی او نیمکت‌نشین است. دیگر اسپانیایی‌هایی که امشب آنچلوتی آن‌ها را روی نیمکت نشانده عبارتند از: آسنسیو، لوئیس لوپز، سبایوس، ناچو و وایه‌خو. علاوه بر کارواخال، یک بازیکن اسپانیایی دیگر رئال، اودریوزولا هم مصدوم است.

واقعیت این است که رئال مادرید مدت‌هاست اهمیت چندانی به بازار داخلی اسپانیا نمی‌دهد. آخرین باری که این باشگاه یک بازیکن اسپانیایی به خدمت گرفت به سال 2019 برمی‌گردد که لوس بلانکوس در آن زمان آلوارو اودریوزولا را از رئال سوسیداد جذب کرد.

دیدگاه‌ها