کد خبر : 1863451 | 17 دی 1401 ساعت 18:30 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

مانسانو مصدوم شده

دلیل غیبت داوری که لواندوفسکی را اخراج کرد

خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندوفسکی را در بازی بارسا برابر اوساسونا اخراج کرد، این روزها شرایط جسمانی مناسب برای سوت زدن بازی‌ها را ندارد.

دلیل غیبت داوری که لواندوفسکی را اخراج کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیل مانسانو در آخرین هفته لالیگا قبل از شروع جام جهانی با اخراج کردن روبرت لواندوفسکی حواشی زیادی را باعث شد. بارسا در زمین اوساسونا 10 نفره 1-2 برنده شد ولی اخراج روبرت لواندوفسکی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت. روبرت لواندوفسکی که در دقایق ابتدایی بازی یک کارت زرد دریافت کرد، در دقیقه 31 با خطای خطرناک روی بازیکن اوساسونا، کارت زرد دوم را از مانسانو دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

1789126

 او هنگام خروج از زمین بسیار عصبی بود و رو به مانسانو حرکتی انجام داد که برای او دو جلسه دیگر محرومیت نیز به دنبال داشت. مانسانو حرکت لوا را در گزارش داوری خود قید کرد و ستاره لهستانی در نهایت سه جلسه محروم شد.

1775648

از آن بازی به بعد مانسانو دیگر در فوتبال اسپانیا داوری نکرده است. نه در 2 دور گذشته کوپا دل ری و نه در هفته پانزدهم لالیگا. هفته گذشته او قرار بود دیدار وایادولید و رئال مادرید را سوت بزند، ولی در نهایت او از فهرست داوران خط خورد.

1789125

 شایعاتی در مورد محرومیت او منتشر شده بود اما طبق ادعای موندو دپورتیوو، مانسانو از چند هفته پیش دچار کشیدگی عضلانی پای راست شده و فعلا شرایط داوری را ندارد. هنوز مشخص نیست که مانسانو چه زمانی به میادین باز می‌گردد.

دیدگاه‌ها