کد خبر : 1863469 | 17 دی 1401 ساعت 20:58 | 20.2K بازدید | 33 دیدگاه

تصمیمات سخت‌گیرانه سزار گرادو جنجالی شد

ظرف سه دقیقه: دو پنالتی عجیب در بازی رئال مادرید

سزار سوتو گرادو داور دیدار ویارئال و رئال مادرید، دو تصمیم سخت گیرانه را در اعلام خطای پنالتی اتخاذ کرد.

ظرف سه دقیقه: دو پنالتی عجیب در بازی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری از هفته شانزدهم لالیگا، مقابل ویارئال با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد. شاگردان آنچلوتی در شرایطی دست خالی استادیوم لاسرامیکا را ترک کردند که تصمیمات داور مسابقه جنجالی از آب در آمد.

در دقیقه 56 بود که پاس چیپ شوامنی، به وینیسیوس رسید و این بازیکن با یک پاس در عرض، کریم بنزما را در برابر دروازه خالی قرار داد که ضربه مهاجم فرانسوی رئال مادرید توسط مدافعین میزبان از روی خط دروازه برگردانده شد.

1789169
1789170

پس از این اتفاق، وینیسیوس به داور بازی معترض شد و مدعی بود توپ به دست مدافع ویارئال برخورد کرده است. سزار سوتو گرادو داور این مسابقه برای بازبینی صحنه به کنار زمین رفت و مشخص شد که زمان ارسال پاس هوایی شوامنی، توپ به طور ناخواسته سایشی با دست خوان فویث مدافع راست و آرژانتینی زیردریایی ها داشته است.

درحالیکه به نظر می رسد دست مدافع ویارئال در چالش با ستاره برزیلی رئال مادرید برخورد کوچکی با توپ داشته، اما در نهایت داور بازی در دقیقه 58 با تصمیمی سختگیرانه، یک خطای پنالتی به سود لوس بلانکوس اعلام کرد که کریم بنزما نیز آن را به گل تبدیل کرد.

1789167
1789166
1789168

بلافاصله و پس از این گل، یک اتفاق جنجالی دیگری این بار در محوطه جریمه رئال مادرید رخ داد. باز هم خوان فویث مدافع آرژانتینی ویارئال در متن این صحنه بود و در شرایطی که او قصد داشت با یک پاس در عمق زمینی هم تیمی خود را صاحب موقعیت کند، توپ به دست داوید آلابایی برخورد کرد که روی زمین افتاده بود.

سزار سوتو گرادو قاضی مسابقه بلافاصله در سوت خود دمید و این بار یک پنالتی برای ویارئال اعلام کرد. اعتراض رئالی ها به این تصمیم نیز بی نتیجه بود. در شرایطی که مدافع اتریشی رئال مادرید روی زمین افتاده بود و هیچ کنترلی روی تعادلش نداشت، داور برخورد توپ به دست او را خطای هند پنالتی تشخیص داد.

جرارد مورنو نیز این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا در روزی که سوتو گرادو یک قضاوت خبرساز را به پایان رساند، در نهایت رئال مادرید برابر ویارئال با نتیجه 2 بر یک مغلوب شود.

دیدگاه‌ها