کد خبر : 1863502 | 18 دی 1401 ساعت 02:47 | 11.1K بازدید | 4 دیدگاه

این بازی را باید سه بر یک پیروز می شدیم

اینزاگی: به خاطر اشتباه بزرگ داور عصبانی هستیم

سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.

اینزاگی: به خاطر اشتباه بزرگ داور عصبانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان با تساوی دو بر دو از بازی با مونزا خارج شد. این در حالی است که سیمونه اینزاگی و شاگردانش معتقد هستند داور بازی با تصمیمات اشتباه خود، برد را از آنها گرفت. سرمربی اینتر تاکید کرد که این اشتباهات باعث شد، تیمش بازی را که باید سه بر یک می برد را با تساوی به پایان برساند.

داور بازی گل سوم اینتر در دقیقه 81 را به دلیل خطا روی بازیکن حریف مردود اعلام کرد اما در بازبینی صحنه به وضوع دیده می شود که بازیکن مونزا در برخورد با هم تیمی خود نقش بر زمین شده است. اینزاگی در این مورد گفت: "ما بسیار عصبانی هستیم؛ یک اشتباه واضح رخ داد و برخورد دو بازیکن مونزا باهم را خطای بازیکن اینتر اعلام کردند!
ما باید سه بر یک پیروز این دیدار می شدیم ولی اکنون به خاطر یک اشتباه بزرگ در مورد مساوی صحبت می کنیم."

1789259

اینتر در دقایق پایانی بازی به ویژه بعد از خروج چالهان اوغلو و بارلا و در حالی که لوکاکو هم تاثیرگذاری خاصی نداشت، عقب کشید و گل تساوی را دریافت کرد. اینزاگی در مورد عملکرد شاگردانش گفت: "همه بازیکنان برای ما مهم هستند. سه روز پیش در جریان پیروزی مقابل ناپولی، بازیکنان تعویضی تفاوت های بزرگی ایجاد کردند اما همیشه پاسخی که می خواهی را دریافت نمی کنی. امیدوارم که مشکل چالهان اوغلو و بارلا نیز جدی نباشد."

سرمربی اینتر با انتقاد از عملکرد دفاعی تیمش گفت: "ما در خارج از خانه بیش از سن سیرو گل دریافت می کنیم. باید در خط دفاعی، عملکرد بهتری می داشتیم و هر سه امتیاز را کسب می کردیم. بعد از پیروزی مقابل آتالانتا و ناپولی، روند خوبی داشتیم که از دست دادن دو امتیاز بازی با مونزا، سرعت این روند را کاست. احساس می کنم که بابت عملکرد خودمان جریمه شدیم."

1789261

اینزاگی در پایان در خصوص از دست دادن دو امتیاز حساس و بیشتر شدن فاصله با تیم های بالاتر افزود: "اکنون ما باید به راه خود ادامه دهیم و بهتر از این ها کار کنیم. باید همه بازیکنان را به طور صد در صدی ریکاوری کنیم و فراموش نکنیم که مقابل آتالانتا و ناپولی به پیروزی های مهمی دست یافتیم. مونزا خوب بازی کرد اما در نهایت بازی باید با پیروزی سه بر یک ما تمام می شد. متاسفانه امتیازات زیادی را در ابتدای فصل از دست دادیم و حالا باید با تلاش بیشتر آن را جبران کنیم. امتیازات بازی امشب در دسترس بود و از دست دادن آن، ناامیدکننده!"

دیدگاه‌ها