کد خبر : 1863532 | 18 دی 1401 ساعت 10:38 | 7.9K بازدید | 6 دیدگاه

عصبانیت آلگری از بازیکنانش: نباید ریسک کنید!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در دقایق پایانی بازی برابر اودینزه به شدت خشمگین به نظر می‌رسید.

عصبانیت آلگری از بازیکنانش: نباید ریسک کنید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کسب سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی برای این تیم داشت تا بتوانند فاصله‌شان را با ناپولی در صدر جدول کمتر کنند و حالا آنها در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. 
در لحظات پایانی این بازی بود که آلگری در کنار زمین بسیار خشمگین دیده شد و در حالی که فریاد می‌زد به اتفاقی که در زمین رخ داده بود اعتراض داشت. 

1789301

بسیاری تصور کردند که اعتراض این مربی ایتالیایی به تصمیم داور این دیدار است اما او از عملکرد بازیکنانش ناراضی بود و نگران بود گلی که به سختی در دقایق پایانی توسط دانیلو به ثمر رسیده بود به راحتی از دست برود. 
این موضوع باعث شد که او از بازیکنانش بخواهد که به هیچ وجه ریسک نکنند و وقتی عملکردی که انتظارش را داشت ندید از این اتفاق عصبانی شد و اطمینان حاصل کرد که بازیکنانش به خوبی از خواسته و احساسات او مطلع باشند. 
یوونتوس حالا هشت بازی متوالی را بدون این که گلی دریافت کند با پیروزی پشت سر گذاشته و با یک بازی بیشتر تنها چهار امتیاز با ناپولی در صدر جدول فاصله دارد. آنها امیدوار هستند که بتوانند به همین روند ادامه دهند و صدر جدول را در اختیار بگیرند.  

دیدگاه‌ها