کد خبر : 1863537 | 18 دی 1401 ساعت 10:49 | 31.9K بازدید | 16 دیدگاه

رقابت PSG با سیتی برای جذب مدافع رئال مادرید

پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی را برای جذب فرلان مندی، مدافع رئال مادرید، ارائه کند.

رقابت PSG با سیتی برای جذب مدافع رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، مندی در سال 2019 و پس از درخشش در لیون به رئال مادرید پیوست اما هرگز نتوانست آن درخشش را بار دیگر در سانتیاگو برنابئو تکرار کند. 
فشار زیاد روی بازیکنان، مصدومیت‌های متعدد و انتظارات بالا از این مدافع فرانسوی باعث شد که او با شرایط دشواری در رئال روبرو شود و حتی جایگاهش در ترکیب اصلی این تیم را نیز از دست بدهد. 
پیش از این گفته شده بود که مدیران رئال مادرید قصد دارند این بازیکن را به فروش برسانند و از پیشنهادهای دریافتی برای او استقبال خواهند کرد و منچسترسیتی به عنوان گزینه اصلی که علاقه زیادی به جذب او دارد مطرح شده بود. 

1704123

حالا ال ناسیونال خبر داده که پاری سن ژرمن نیز آماده است تا برای به خدمت گرفتن مندی پیشنهادی را ارائه کند و به رقیبی جدی برای سیتیزن‌ها در جذب او تبدیل شود. 
به نظر می‌رسد که مدیران رئال آماده هستند تا این بازیکن را با پیشنهادی در حدود 50 میلیون یورو به فروش برسانند و دپارتمان ورزشی و نقل و انتقالاتی پی اس جی کاملا با پرداخت چنین مبلغی در ازای انتقال مندی به پارک دو پرنس موافق هستند. 
اما سیتی هم قصد ندارد به این راحتی میدان را خالی کند، خصوصا که پپ گواردیولا علاقه زیادی به مندی دارد و معتقد است که او زوج کاملی برای ژوائو کانسلو خواهد بود و حالا همه چیز به تصمیم این بازیکن و مدیران رئال بستگی دارد.

دیدگاه‌ها