کد خبر : 1863707 | 19 دی 1401 ساعت 10:27 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

نساجی - فجر سپاسی شروع دوباره با یک تیم مدعی

نساجی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی میزبان فجر سپاسی است. مسابقه ای که در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود.

نساجی - فجر سپاسی شروع دوباره با یک تیم مدعی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی فصل گذشته هم مرحله یک شانزدهم نهایی را با یک تیم مدعی دسته اولی شروع کرد. آرمان گهر سیرجان. با این تفاوت که نساجی فصل گذشته میهمان آرمان گهر بود اما این فصل در خانه میزبان فجر سپاسی است. نساجی با تک گل حسن نجفی آرمان گهر را شکست داد و در ادامه در مصاف با گل گهر 3-1 پیروز شد. استقلال را در ضربات پنالتی شکست داد. با تک گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی مس کرمان را از پیش رو برداشت و در نهایت هم با گل مهرداد عبدی در بازی نهایی آلومینیوم اراک را شکست داد و قهرمان شد.

قهرمانی در جام حذفی، این مهمترین افتخار نساجی در طول دوران حیات در فوتبال بود. افتخاری که بدون شک تماشاگران تیم نساجی آرزوی تکرار را دارند و مازنی ها برای تکرار افتخار فصل پیش در گام نخست به مصاف فجر سپاسی می روند.

نساجی در دیدار قبلی و در لیگ برتر در یک بازی انتقادی 5-1 در برابر پرسپولیس شکست خورد و بدون شک تلاش خواهد کرد، با پیروزی در مصاف با فجر سپاسی علاوه بر آغاز خوب در جام حذفی شکست در برابر پرسپولیس را فراموش کند و با یک ریکاوری خوب به لیگ برتر برگردد. در آن سوی میدان هم البته فجر سپاسی در برابر قهرمان فصل پیش جام حذفی سعی در نمایش خوب و با انگیزه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها