کد خبر : 1863764 | 19 دی 1401 ساعت 15:00 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

شناختی که اخباری دارد کارمان را سخت می‌کند

عالمی: باید از دو قهرمانی ساکت الهامی عبور کنیم

مربی تیم فوتبال هوادار چند بار طی کنفرانس خبری تاکید کرد که دیدار برابر چادرملو برای آن‌ها سخت و دشوار خواهد بود.

عالمی: باید از دو قهرمانی ساکت الهامی عبور کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ایمان عالمی، مربی تیم فوتبال هوادار، در نشست خبری پیش از دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی که روز آینده به میزبانی این تیم در ورزشگاه دستگردی اکباتان برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: «ما ابتدای فصل یک بازی دوستانه با این تیم داشته‌ایم. بسیار تیم خوب و بابرنامه‌ای است و کادر فنی خوبی هم دارد. آقای اخباری و همکارانشان و بازیکنان بسیار با کیفیت هستند.»

مهاجم سابق استقلال ادامه داد: «می‌دانیم این بازی برای ما بسیار سخت و دشوار خواهد بود. می‌دانیم از این بازی چه می‌خواهیم و درنهایت دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.»
سؤال بعدی از مربی هوادار درباره تماس با برخی بازیکنان تیم‌ها برای اغوای آن‌ها بود، که عالمی این موضوع را درباره بازیکنان بنفش‌پوشان تهرانی رد کرد. او در پایان گفت: «نه در این مورد چیزی نشنیده‌ایم.»

سؤال بعدی درباره این بود که چقدر از تیم چادرملوی یزد شناخت دارند. عالمی گفت: «تیم بسیار خوبی هستند. سه بازی اخیر خود را در لیگ یک برده. فکر می‌کنم بازی بسیار دشواری خواهد بود.»

خبرنگاری درباره دو قهرمانی ساکت الهامی در جام حذفی پرسید و اینکه همین موضوع هوادار را تبدیل به تیمی ویژه در مسابقات خواهد کرد: «بله ایشان با دو تیم متفاوت قهرمان شده‌اند، ولی باید از این مسئله عبور کنیم. بازی‌های سختی داریم و بازی با چادرملو بسیار سخت خواهد بود. حتی از بازی‌های لیگ هم سخت‌تر خواهد بود.»

عالمی درباره اینکه سعید اخباری در کنفرانس خبری گفته می‌خواهد نزد ساکت الهامی معلم خود درس پس بدهد، عنوان کرد: «به هر حال ایشان شناخت خوبی از آقای الهامی دارند و همین بازی را سخت تر خواهد کرد.»

او در پایان در واکنش به این سؤال که آیا هوادار به دنبال جذب بازیکن مستعد از دل مسابقات جام حذفی است یا خیر گفت: «بله. صددرصد. الان جوانان خیلی خوبی در تیم ما بازی می‌کنند. جوانانی که در لیگ برتر تاکنون بازی نکرده‌اند. نگاه ویژه‌ای به این ماجرا داریم و هر بازیکنی ویژگی‌های فنی مورد نظر آقای الهامی را داشته باشد قطعا جذب خواهد شد.»

دیدگاه‌ها