کد خبر : 1863784 | 19 دی 1401 ساعت 16:18 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترافیک شدید بود و تا برسم دیر شد

مربی آریو: به قهرمانی فکر نمی‌کنیم، زوده!

سرمربی تیم آریو اسلامشهر می‌گوید هدف آن‌ها برای حضور در لیگ یک متمرکز است.

مربی آریو: به قهرمانی فکر نمی‌کنیم، زوده!

به گزارش “ورزش سه” محمد سنجری، سرمربی تیم آریو اسلامشهر، در مورد دیدار با آلومینیوم اراک در جام حذفی گفت: «ما فصل گذشته از لیگ دسته سوم، با کمک مدیرعاملمان آقای عزتی، توانستیم به لیگ دسته دوم صعود کنیم و هدفمان این است که این فصل هم به لیگ دسته اول صعود کنیم. جام حذفی برنامه اصلی ما نیست و بیشتر هدفمان روی لیگ است، ولی جام حذفی را نادیده نمی‌گیریم. هر بازی رسمی برای ما حکم یک بازی سه‌امتیازی دارد. در بازی با آلومینیوم اراک حداقل می‌خواهیم فوتبالی در خور اسلامشهر و تماشاگرپسند ارائه بدهیم و آنچه را که کار کرده‌ایم در میدان به نمایش بگذاریم.»

وی در مورد اینکه تصور شگفتی‌سازی دارید یا نه گفت: «اگر بگوییم که به این مسئله فکر نمی‌کنیم دروغ گفته‌ایم. جوانان خوبی داریم و بازیکنان باتجربه هم در کنارشان داریم که در این سطح و سطوح بالاتر بازی کرده‌اند. ویترین خوبی برای جوانان ماست و سعی ما این است که بالاتر برویم. شاید از هم‌اکنون بخواهیم به قهرمانی فکر کنیم، برایمان زود است اما هدفمان این است که از این مرحله صعود کنیم.»

سنجری در مورد شناختش از تیم آلومینیوم اراک گفت: «تیم بسیار خوبی است. دو بازیکن خارجی دارند که زاپاتا یکی از آن‌هاست که یکی از بازیکنان خارجی خوب لیگ ماست هزینه دستمزد او برابر با هزینه دستمزد نیمی بیشتر از بازیکنان ماست. آلومینیوم تیم یکدستی است. آلومینیوم هم چند سالی است به لیگ برتر آمده است، ولی نتایج قابل‌قبولی گرفته. بازی بسیار سختی داریم. تجربه خوبی هم خواهد بود برای تیم ما. می‌خواهیم ابتدا از اعتبار فوتبالمان دفاع کنیم و فوتبال زیبایی ارائه بدهیم و نتیجه هر چه شد مهم نیست؛ برای ما فوتبال زیبا مهم است.»

وی در مورد تاخیرش برای حضور در نشست خبری گفت: «یک ساعت و نیم زودتر از اسلامشهر راه افتادیم، ولی امروز ترافیک شدیدی در تهران بود و از اهالی رسانه عذرخواهی می‌کنم که دیر شد.»

سرمربی تیم آریو اسلامشهر در پایان گفت: «از آقای عزتی، مدیرعامل باشگاه‌، تشکر می‌کنم که یک‌نفره خیلی برای فوتبال اسلامشهر زحمت کشید و ما شهری هستیم که پتانسیل بازی در سطوح بالاتر را هم دارد، با پیدا کردن اسپانسر خوب. می‌خواهیم در وهله اول به لیگ یک صعود کنیم و در جام حذفی هم فوتبال خوبی ارائه بدهیم.»

دیدگاه‌ها