کد خبر : 1863970 | 20 دی 1401 ساعت 16:33 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

آریو برای اراکی‌ها دردسر ایجاد کرد

آلومینیم و بردی سخت در اسلامشهر

شاگردان مهدی رحمتی، اولین بازی خود در جام حذفی را با شکست آریو اسلامشهر پشت سر گذاشتند.

آلومینیم و بردی سخت در اسلامشهر

به گزارش “ورزش سه”، فینالیست سال قبل جام حذفی اولین بازی خود در جام حدفی را مقابل تیم دسته دومی آریو اسلامشهر انجام داد.

آلومینیوم اراک با تصمیم مهدی رحمتی و با ترکیبی از بازیکنان ذخیره و فیکس در زمین مسابقه قرار گرفت تا بتواند به سلامت از این مرحله عبور کند.

اما آن‌ها در همان نیمه اول، توسط حریف دسته دومی شگفت‌زده شدند. در دقیقه ۴۲ محمدمهدی سرداری بازیکن جوان آریو از سمت راست محوطه جریمه ضربه‌ای به توپ زد که با اشتباه بازیکنان آلومینیوم، دروازه نماینده اراک باز شد و نیمه اول این‌گونه به پایان رسید.

البته کادر فنی آلومینیوم اعتراض زیادی را به گل اول آریو داشتند و معتقد بودند قبل از این صحنه بر روی بازیکنان آن‌ها خطا انجام شده است.

اما با شروع نیمه دوم، آلومینیوم عزم خود را برای جبران گل خورده جزم کرد و در دقیقه ۶۰ گل زیبایی به ثمر رسید. محمدرضا آزادی از فاصله‌ای حدود ۳۰ متر با ضربه ایستگاهی دروازه آریو را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

1790034

در ادامه، اراکی‌ها خیلی زود به گل دوم رسیدند. هانسل زاپاتا در دقیقه ۶۳ با نفوذ به محوطه جریمه و پس از تک‌به‌تک شدن با گلر حریف، با ضربه‌ای فنی گل دوم آلومینیوم را به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم راحت شود.

اما این پایان کار نبود؛ در دقیقه ۷۳ یک ضربه پنالتی برای آریو اسلامشهر به دست آمد و باز هم سرداری پشت توپ ایستاد و پس از باز کردن دروازه پورمحمد توانست در این مسابقه دبل کند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه نیز، این آلومینیوم اراک بود که از تجربه و قدرتش استفاده کرد. در دقیقه ۱۰۹ میلاد فخرالدینی از سمت راست سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که مدافع آریو برگشت داد اما توپ به علیرضا نقی‌زاده رسید و او با شوتی محکم و زمینی گل سوم مهمان را به ثمر رساند تا اراکی‌ها با نتیجه ۳-۲ برنده این بازی سخت باشند و‌ به دور بعد صعود کنند.

1790035

دیدگاه‌ها