کد خبر : 1863980 | 20 دی 1401 ساعت 17:20 | 37.7K بازدید | 37 دیدگاه

تشکر آنچلوتی از گرت بیل با طعنه به بارسا (عکس)

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از بازنشستگی گرت بیل از او به‌خاطر خاطراتی که برای رئال و هوادارانش ساخته است تشکر و قدردانی کرد.

تشکر آنچلوتی از گرت بیل با طعنه به بارسا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل، ستاره ولزی دنیای فوتبال، دیشب با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در 33سالگی با فوتبال خداحافظی کرده و کفش‌ها را می‌آویزد. گرت بیل در زمان بازنشستگی بازیکن لس‌آنجلس اف‌سی در آمریکا بود ولی عمده شهرت او به دوران حضورش در دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید برمی‌گردد.

بیل در دوران حضور در اسپانیا و به تن کردن پیراهن رئال شانزده جام قهرمانی به دست آورد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به سه قهرمانی لالیگا و پنج قهرمانی در چمپیونزلیگ اشاره کرد. باشگاه رئال مادرید بعد از انتشار خبر بازنشستگی ستاره ولزی سابقش بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن قدردانی از او، از بیل به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه یاد کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، هم به این ستاره سابق لوس‌بلانکوس ادای احترام کرد. او با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" فراموش نشدنی... متشکریم گرت بیل". آنچلوتی در کنار این متن تصویری از ستاره ولزی منتشر کرد که او را در حال دریبل تاریخی‌اش در بازی مقابل بارسلونا در فینال کوپا دل‌ری 2014 نشان می‌دهد. دریبلی استثنایی که همچنان در خاطره هواداران لوس‌بلانکوس زنده است.

1790055

دیدگاه‌ها