کد خبر : 1863990 | 20 دی 1401 ساعت 18:16 | 13.8K بازدید | 7 دیدگاه

با تمام توان تورنمنت را شروع می‌کنیم

حسینی: حریف ما در جام حذفی قهرمان ایران است

سرمربی پیکان می‌گوید مصدومیت چند بازیکن کلیدی تیمش محدودیت‌هایی را برای او و کادرفنی ایجاد کرده است.

حسینی: حریف ما در جام حذفی قهرمان ایران است

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی در گفت‌وگویی با بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان درباره شرایط تیمش قبل از مسابقه با استقلال خوزستان بیان کرد: «از نظر فنی، شرایط خوبی داریم. بعد از دیدار با مس رفسنجان تمرینات منظمی داشتیم و خودمان را آماده کردیم تا شروع مناسبی در جام حذفی داشته باشیم.»

او درباره رویارویی با تیم دسته اولی استقلال خوزستان تاکید کرد: «استقلال خوزستان تیم قدرتمندی است. ما چند بازی این تیم را در لیگ دسته اول تماشا کردیم و می‌دانیم حریف سرسختی هستند. استقلال خوزستان تیمی ریشه‌دار است که در لیگ برتر هم قهرمان شده، بی‌شک کار سختی داریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند عملکرد خوبی ارائه بدهند و با بردی روحیه‌بخش راهی دور بعدی جام حذفی شویم.»

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا جام حذفی را جدی خواهند گرفت، گفت: «قطعا همین‌طور است. این تورنمنت برای همه فوتبالی‌ها یک جام جذاب است. ما سال گذشته نیز اگر اشتباه داوری نبود، به مراحل پایانی جام حذفی می‌رسیدیم. اگرچه به‌خاطر فشردگی مسابقات لیگ برتر و خستگی برخی بازیکنان، به تعدادی از آن‌ها مقابل استقلال خوزستان استراحت می‌دهیم، اما با تمام توان برای پیروزی و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی بازی خواهیم کرد.»

حسینی با اشاره به مصدومیت برخی بازیکنان پیکان در روزهای گذشته تاکید کرد:‌ «متاسفانه بدشانسی آوردیم و چند بازیکن خوبمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این مصدومیت‌ها، محدودیت‌هایی برای ما ایجاد کرده، اما نفرات جایگزین خوبی داریم که شک ندارم می‌توانند خودشان را نشان بدهند. امیدوارم بازیکنان مصدوم هم هرچه زودتر سلامتی‌شان را به دست بیاورند و به میادین برگردند.»

دیدگاه‌ها