کد خبر : 1864026 | 20 دی 1401 ساعت 20:10 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

جلسه مهم در فرانسه: تمدید دشان را مخفی کرده بودند!

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه فردا در حالی در جلسه‌ای با کمیته اجرایی فدراسیون شرکت می‌کند که باید درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از این کمیته توضیح بدهد.

جلسه مهم در فرانسه: تمدید دشان را مخفی کرده بودند!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این گفته می‌شد که موضوع اصلی جلسه فردای نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، با کمیته اجرایی این فدراسیون رسیدگی به جنجال‌های اخیر پس از صحبتهای عجیب او درباره زین‌‌الدین زیدان است.

و حالا مشخص شده که مهم‌ترین موضوع این جلسه شنیدن توضیح لوگرائه درباره علت مخفی کردن تمدید قرارداد دیدیه دشان از کمیته اجرایی است. لوگرائه شخصا و بدون همفکری با کمیته اجرایی تصمیم به تمدید قرارداد سرمربی فرانسه گرفته و تا زمان اعلام رسمی این قرارداد کمیته اجرایی از آن اطلاعی نداشت.

1784072
دیدیه دشان به دلیل عملکرد خوب فرانسه در جام جهانی کارتهای اصلی را در دست داشت و می‌توانست درباره آینده خود در تیم ملی تصمیم بگیرد. او تصمیم به اداره کار گرفت و رئیس فدراسیون هم قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کرد.

با اینکه بعد از اعلام این تمدید قرارداد، افکار عمومی در فرانسه نسبت به آن واکنش مثبتی نشان داده بود ولی صحبتهای جنجالی لوگرائه درباره زیدان باعث شد ورق برگردد.

پاریزین در گزارشی فاش کرد که لوگرائه طبق قانون باید تصمیم خود برای تمدید قرارداد دیدیه دشان را به اطلاع کمیته اجرایی می‌رساند ولی این کار را انجام نداد. حالا کمیته اجرایی درخواست برگزاری یک جلسه اضطراری در روز چهارشنبه را کرده و بدون شک در این جلسه از لوگرائه خواهد پرسید علت مخفی کردن تمدید قرارداد دشان تا آخرین لحظه چه بوده است.

دیدگاه‌ها