کد خبر : 1864030 | 20 دی 1401 ساعت 20:18 | 12.8K بازدید | 6 دیدگاه

یک تنش ذهنی ناخواسته؛

نعمتی و بدشانسی در جبران یک اشتباه

علی نعمتی، مدافع چپ پرسپولیس، بی جهت امروز درگیر موضوعی شد که تا پایان بازی ذهن او را آزار می‌داد.

نعمتی و بدشانسی در جبران یک اشتباه

به گزارش ورزش سه، مدافع چپ سرخپوشان در شرایطی که برای دفع یک توپ با ضربه سر به هوا بلند شده بود، توسط مهاجم تیم ون پارس شارژ شد تا یک پنالتی مفت و مسلم را در همان ابتدای بازی نصیب تیم سیاه‌پوش اصفهانی کند. پنالتی‌ای که البته با اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی توام شد اما در نهایت سعاد وفاپیشه، داور مسابقه، روی این موضوع پافشاری کرد تا گل اول بازی شکل بگیرد.

نعمتی در ادامه تلاش زیادی کرد تا به نوعی این اتفاق را جبران کند اما با وجود فشاری که او روی بازیکنان روبرویش وارد می‌کرد در نهایت هیچکدام از ضربات وی منجر به گل یا پاس گل نشد.

1790147

مدافع پرسپوليس اما در پایان بازی علیرغم اعتقادی که نسبت به اشتباه تصمیم داور داشت، از هواداران و خصوصا هم‌تیمی‌ها و یحیی گل‌محمدی بابت این پنالتی عذرخواهی کرد و مدعی شد که هرچند پنالتی اشتباه بوده این استرس شکل گرفته در بازی با گل گهر و ون پارس، او را نیز نگران کرده بود.

نکته جالب اینکه نعمتی دقایقی بعد می‌توانست با حضور در محوطه جریمه دروازه حریف را باز کند و گل تساوی تیمش را به ثمر برساند اما بدشانس بود که جبران این اشتباه خیلی زود برایش رقم نخورد.

مدافع وسط فصل گذشته پرسپولیس که این فصل در پست دفاع چپ به کار گرفته شده، حالا امیدوار است تا نیم فصل دوم این اشتباه را به باد فراموشی بسپارد و دوباره در نقش یک مدافع کارا و موثر برای تیمش بازی کند.

دیدگاه‌ها