کد خبر : 1864047 | 20 دی 1401 ساعت 22:08 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرمربی آریو: دورنمای ما صعود به لیگ برتر است

سرمربی آریو اسلامشهر بعد از حذف مقابل آلومینیوم گفت که هدفشان صعود به لیگ یک است.

سرمربی آریو: دورنمای ما صعود به لیگ برتر است

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال آریو اسلامشهر که در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، با شکست آبرومندانه برابر آلومینیوم از دور رقابت ها کنار رفت. این دیدار در وقت های اضافه با نتیجه 3 بر 2 به سود اراکی ها به پایان رسید.

محمد سنجری، سرمربی آریو اسلامشهر در خصوص این دیدار گفت: تیم ما تا آنجایی که خودشان را باور داشتند، اهداف را خوب انجام دادند. فاصله لیگ برتر تا لیگ دسته دوم و تاثیر گذاری بازیکنان فرق می کند. من با آقای رحمتی هم صحبت کردم و گفتم ما واقعا فوتبال بازی کردیم، ما گل زدیم عقب نشینی نکردیم و قبل از این هم در کنفرانس خبری گفتم سعی ما، انجام فوتبال زیبا بود هدف اصلی ما صعود به لیگ یک است و نه جام حذفی.

او در مورد وضعیت آریو اسلامشهر در لیگ دو پاسخ داد: سال اولی است که در لیگ دسته دوم حضور داریم و تیم های ریشه داری مثل شهید قندی یزد، داماش نفت و گاز در گروه ما حضور دارند که سال ها است در پی صعود هستند. در سال اول حضورمان در لیگ دو، فاصله مان با صدر شش امتیاز است. به نظر من در نیم فصل اول، نمره قابل قبولی گرفتیم و اگر ایرادات مان را با گرفتن سه، چهار بازیکن رفع کنیم، هدفمان این است بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی آریو در خصوص هدف مسئولان تیم عنوان کرد: خدا را شکر با داشتن اسپانسر خوبی که داریم و پشتوانه، تیم بسیار قوی است و با مدیریت آقای عزتی و نوروزی و بقیه عزیزانی که پشت تیم ما هستند، تمام تلاشمان این است به مراحل بالای فوتبال برسیم. حتی دورنگاهمان تا صعود به لیگ برتر هم هست. ما تلاشمان را می کنیم اگر شد سال بعد و اگر نه در ادامه به لیگ برتر صعود کنیم.

او در خصوص حضور تماشاگران و تماشای فوتبال از پشت فنس ها عنوان کرد: ما تماشاگران خیلی خوبی داریم و به نظر من فوتبالی که تماشاگر ندارد اصلا روح ندارد و مثل یک بازی دوستانه می شود. نظرم این است همه بازی ها را با حضور تماشاگر بازی کنیم و اینگونه فوتبال پیشرفت می کند. متاسفانه شورای تامین اجازه نداد بازی امروز با آلومینیوم با تماشاگر باشد و به نظرم لذت فوتبال با حضور هواداران است، مخصوصا اسلامشهر که واقعا شهر با پتانسیلی است و مردمش دوست دارند بازی ها را از نزدیک ببینند. هر موقع تماشاگران آمدند، به ما کمک کردند و امیدوار هستیم باز هم از آن ها استفاده کنیم. امیدوارم فوتبال قابل قبولی ارائه و از حیثیت اسلامشهر دفاع کرده باشیم.

دیدگاه‌ها