کد خبر : 1864055 | 20 دی 1401 ساعت 23:48 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

مس شهر بابک و انجام یک بازی قابل تقدیر

تیمی که 120 دقیقه برابر گل‌گهر آبرومندانه بازی کرد

مس شهربابک در شرایطی برابر گل گهر مغلوب شد که این تیم بازی شایسته ای را به نمایش گذاشت.

تیمی که 120 دقیقه برابر گل‌گهر آبرومندانه بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های دسته اولی در مرحله یک شانزدهم نهایی کاملا شایسته بازی کنند و نمایش بسیار خوبی داشتند. علاوه بر ون پارس که پرسپولیس را متوقف کرد و شاگردان گل محمدی به لطف ضربات پنالتی راهی دور بعد شدند، مس شهر بابک نیز گل گهر را آزار  داد.

این تیم که در لیگ دسته اول و طی چهارده هفته گذشته شکستی را متحمل نشده، در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد و با رده دوم تنها چهار امتیاز فاصله دارد و در مرحله یک شانزدهم نهایی میهمان تیم گل گهر بود. دیداری که برای شاگردان قلعه نویی سخت شد.

در شرایطی که سیرجانی ها با گل امیر شهیم از مس پیش افتاده بودند، اما حمدالله ابدام با یک ضربه ایستگاهی دیدنی در دقیقه 90+4 کار را به تساوی کشاند تا گل گهر با یک غافلگیری بزرگ مواجه شود و کار به وقت های اضافه کشیده شود.

1790203

در شرایطی که همه چیز آماده نواخته شدن ضربات پنالتی بود، اما مسیح زاهدی در دقیقه 120 رویاهای مس شهر بابک برای پیروزی برابر تیم امیر قلعه نویی را به باد داد و در نهایت سیرجانی ها با سختی تمام توانستند راهی مرحله بعد شوند.

وحید رضایی که هدایت مس شهربابک را برعهده دارد، باید از نمایش شاگردانش برابر تیم لیگ برتری گل گهر رضایت داشته باشد چرا که آنها با بدشانسی از دور رقابت ها کنار رفتند و آنها عملکرد خوب و آبرومندانه ای برابر سیرجانی ها داشتند.

دیدگاه‌ها