کد خبر : 1864201 | 21 دی 1401 ساعت 17:59 | 20.2K بازدید | 16 دیدگاه

تیم بکام همچنان امیدوار به جذب لیونل مسی

با وجود اینکه تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد ولی باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی امیدوار است.

تیم بکام همچنان امیدوار به جذب لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته خبرهای متعددی از فرانسه مخابره شد که حاکی از این بود پاری سن ژرمن به زودی با لیونل مسی پشت میز نشسته و قرارداد باارزش‌ترین دارایی خود را تمدید خواهد کرد.

با اینحال در ماه‌های گذشته گزینه‌های دیگری هم درباره آینده ابرستاره آرژانتینی مطرح بوده است. هواداران بارسلونا خواهان این هستند که ستاره بزرگ جام جهانی و کاپیتان آلبی‌سلسته بعد از پایان قرارداد فعلی‌اش با پاریسی‌ها به باشگاه سابق خود بارسلونا برگردد و با پیراهن این تیم بازنشسته شود.

1790478

اما در سوی دیگر میدان هم خبرهای زیادی درباره احتمال انتقال مسی به فوتبال آمریکا در سالهای پایانی فوتبالش به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد مسی بدش نمی‌آید سالهای پایانی فوتبال خود را در این کشور سپری کند. باشگاه اینتر میامی که مالکیتش در اختیار دیوید بکام است مدتها است از علاقه خود برای در اختیار گرفتن لئو مسی پرده برداشته است.

سرمربی اینتر میامی، فیل نویل، امروز در مصاحبه‌ای با وبسایت لیگ MLS درباره شانس انتقال مسی به این تیم صحبت کرد و گفت آرزویش این است که روزی با لیونل مسی کار کند.

1790480

فیل نویل که خود ستاره سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است در این مصاحبه گفت:"درباره به خدمت گرفتن لئو مسی موضع باشگاه ما با چیزی که قبلا اعلام شده بود هیچ فرقی نکرده است.

ولی وقتی درباره ستاره‌ای به این بزرگی و در سطح لئو صحبت می‌کنید شکی نیست که کار فوق‌العاده پیچیده است و به زمان نیاز دارد. ولی به شما اطمینان می‌دهم که ما هر روز و هر ساعت و هر ثانیه تلاش می‌کنیم بهترین بازیکنان را با اینترمیامی منتقل کنیم و مسی به نظر من یکی از بهترین‌ها است. من اگر زمانی بتوانم با مسی کار بکنم بسیار خوشحال خواهم شد".

قرارداد فعلی ستاره بزرگ آرژانتینی با پاری سن ژرمن تابستان 2023 به پایان می‌رسد و در صورتی که او به زودی قراردادش را تمدید نکند تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

دیدگاه‌ها