کد خبر : 1864278 | 22 دی 1401 ساعت 08:46 | 364 بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات ورزش کارگری در چه صورتی به تعویق می‌افتد

دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.

انتخابات ورزش کارگری در چه صورتی به تعویق می‌افتد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرتضی اسماعیلی اظهار کرد: با تصمیم هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخابات این فدراسیون سوم اسفند در نظر گرفته شده است که امیدوارم تا زمان اعلام شده استعلام نهایی شش کاندیدایی که سوابق مدیریتی آنها از سوی کمیسیون تطبیق وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده، انجام شود تا مجمع انتخابات را در زمان پیش‌بینی شده برگزار کنیم.

وی گفت: اگر تا سوم اسفند استعلام نهایی کاندیداها از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام نشود، مجبور هستیم انتخابات را به تعویق بیندازیم که این مساله شرایط خوبی را برای ورزش کارگری رقم نخواهد زد، طبق اساسنامه ۴۵ روز قبل از برگزاری مجمع تاریخ پیشنهادی را به وزارت ورزش اعلام کردیم تا قبل از اتمام دوره ریاست جواد رمضی (پنجم اسفند) انتخابات برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.

اسماعیلی تصریح کرد: سال آینده دو رویداد مهم مسابقات جهانی ورزش کارگری در ایتالیا و جهانی شرکت‌ها در مکزیک را داریم که قطعا بلاتکلیفی فدراسیون سبب می‌شود تا در اعزام تیم‌ها و اجرای برنامه‌های فدراسیون با مشکل مواجه شویم.

وی در پایان درباره وضعیت جواد رمضی برای شرکت در انتخابات، گفت: هنوز وضعیت وی برای شرکت در انتخابات مشخص نیست و در بلاتکلیفی بسر می‌برد، امیدوارم تا زمان برگزاری مجمع صلاحیت وی نیز برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد تایید قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها