کد خبر : 1864347 | 22 دی 1401 ساعت 15:59 | 13.7K بازدید | 9 دیدگاه

پرونده بازی حساس حذفی به کمیته انضباطی رفت

شکایت ملوان: بازیکن نفت غیرقانونی بود!

باشگاه ملوان با اعلام اینکه نفت مسجدسلیمان در بازی دیروز از بازیکن غیرقانونی استفاده کرده، از این باشگاه شکایت کرد.

شکایت ملوان: بازیکن نفت غیرقانونی بود!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی روز گذشته ملوان و نفت مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3 بر یک نفتی ها خاتمه یافت. حالا با گذشت چند ساعت از این مسابقه ملوانان به نکته ای پی برده اند که بابت آن از نفت به سازمان لیگ و کمیته انضباطی شکایت کرده اند.

ملوانی ها معتقد هستند که علی کیانی فر بازیکن نفت مسجدسلیمان که روز گذشته در جام حذفی برای تیمش به میدان رفته، در جریان بازی حذفی سال گذشته میان خلیج فارس ماهشهر مقابل استقلال خوزستان از ترکیب تیم استقلال اخراج شده و در بازی دیروز محروم بوده است. ظاهرا طبق قوانین کیانی‌فر پس از انتقال به نفت مسجدسلیمان حق حضور در اولین دیدار این تیم در جام حذفی را نداشت و به همین دلیل باشگاه ملوان از نفت مسجدسلیمان به دلیل استفاده از این بازیکن شکایت کرده است.

شکایت باشگاه ملوان در سازمان لیگ مورد بررسی قرار می گیرد و مستندات به طور کامل به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد رفت. باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت اما اگر محرز شود که حضور کیانی فر در ترکیب نفت غیرقانونی بوده، این کمیته می تواند بازی را 3 بر صفر به سود ملوان کند.

نویسنده: مهدی شاملو

دیدگاه‌ها