کد خبر : 1864352 | 22 دی 1401 ساعت 16:24 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

ایستادگی کاپیتان مصدوم جلوی استقلالی‌ها

فقط اخباری توانست به داد تراکتور برسد!

کاپیتان باتجربه تراکتور در چند صحنه به زیبایی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

فقط اخباری توانست به داد تراکتور برسد!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری دروازه بان باتجربه تراکتور یکی از ارکان موفقیت های تیمش محسوب می شود. نمایش های خوب اخباری در بازی های گذشته مانع از آن شده تا تراکتور گل های زیادی دریافت کند.

این دروازه بان که بازوبند کاپیتانی را هم بر دست می بندد، در نیمه اول مسابقه با استقلال همچون دیدار دوتیم در لیگ برتر خوب کار کرد و در دو صحنه مانع از گل خوردن سرخپوشان شد.

اخباری در دقایق ابتدایی بازی اگرچه یک اشتباه در شروع مجدد داشت و نزدیک بود دروازه باز شود اما خود او در موقعیت تک به تک موفق ظاهر شد و توپ را در اختیار گرفت.

1790831

همچنین بعد از فرصت ایده آلی که پیمان بابایی مقابل دروازه خالی تراکتور هدر داد، در دقیقه 48 ضربه سر رافائل سیلوا می رفت که دروازه تراکتور را باز کند اما بازهم اخباری با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد تا همچنین دروازه اش بسته بماند.

نکته قابل توجه درباره اخباری این است که او از یک درد کهنه در زانو رنج می برد. به همین خاطر این دروازه بان در دقایق ابتدایی بازی چند ثانیه ای روی زمین افتاد و مداوا شد اما در نهایت با درد ادامه داد. در بین دو نیمه نیز این درد سبب شد تا رضا کاخساز دروازه بان دوم تراکتور بدنش را گرم کند تا شاید به زمین برود اما در نهایت اخباری به زمین رفت و کارش را ادامه داد.

دیدگاه‌ها