کد خبر : 1864491 | 23 دی 1401 ساعت 16:17 | 14.2K بازدید | 8 دیدگاه

درخشش در بهترین زمان ممکن؛

کامسوبا علیه تصمیماتِ احتمالی مورایس

الویس کامسوبا یکی از خریدهای خارجی سپاهان به شمار می‌رود که انتظارات زیادی از او وجود دارد.

کامسوبا علیه تصمیماتِ احتمالی مورایس

به گزارش "ورزش‌سه، این وینگر 26 ساله اهل بوردوندی که با پاسپورتی استرالیا از اف‌سی سیدنی به سپاهان منتقل شد، در حال حاضر با افزایش قیمت چیزی حدود 500 هزار یورو در ترانسفر مارکت ارزش‌گذاری شده است، اما تا پیش از دیدار جام حذفی برابر ساپیا نتوانسته بود در ایران انتظارات را برآورده کند.

او اگرچه شروع امیدوارکننده‌ای در سپاهان داشت، اما رفته‌رفته جایگاه خود را در ترکیب اصلی به رقیبانش داد تا در پایان هفته پانزدهم تنها 6 حضور ثابت و 6 حضور تعویضی بدون اینکه گل زده باشد یا پاس گل داده باشد، به نامش ثبت شده است.

با این حال در فاصله تعطیلات نیم‌فصل و در بازه‌ای که ژوزه مورایس تمام توان خود را برای پوشش نقاط ضعف تیمش به کار گرفته، کامسوبا درخشی بهنگام داشت و با ارسال دو پاس گل برای شهریار مغانلو در جریان پیروزی سه بر صفر مقابل سایپا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به نوعی شاید ادامه حضور خود در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی را تضمین کرد.

با این حال همچنان انتظارات از کامسوبا بالاست و با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر لیگ برتر علی‌نژاد و احمدزاده دو وینگر چپ و راست تیم بوده‌اند، باید دید این وضعیت در سپاهان برای وینگر سرعتی و تکنیکی استرالیایی چطور پیش خواهد رفت.

1791121

دیدگاه‌ها