کد خبر : 1864506 | 23 دی 1401 ساعت 17:47 | 19.9K بازدید | 28 دیدگاه

دربی رفت به تاریخ پیوست

تن‌هاخ: فردا به‌دنبال انتقام از سیتی نیستیم

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، گفت که قصد انتقام‌گیری از سیتی را ندارند و تأکید کرد که با شجاعت و خودباوری قادر به شکست سیتیزن‌ها خواهند بود.

تن‌هاخ: فردا به‌دنبال انتقام از سیتی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در فرم بسیار خوبی قرار دارد، فردا در اولدترافورد میزبان منچسترسیتی است که آزمونی دشوار برای تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ محسوب می‌شود. یونایتد پس از جام جهانی در بهترین فرم قرار دارد و البته باید به این نکته هم اشاره کرد که پس از پیروزی ماه آگوست برابر لیورپول، هیچ تیمی در لیگ برتر بیشتر از یونایتد امتیاز کسب نکرده است (35 امتیاز حاصل یازده برد، دو تساوی و دو باخت). بازی رفت دو تیم در ماه اکتبر با برتری 6-3 سیتی همراه بود و یونایتد قطعا انگیزه بالایی برای بازی فردا دارد.

1791142

اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، در نشست خبری این بازی گفت: «ما باید فردا شایستگی‌های‌مان را در زمین ثابت کنیم. در دربی رفت خوب کار نکردیم و بازنده شدیم؛ ولی فردا باید بسیار بهتر از آن بازی باشیم. در ماه‌های اخیر، تیم روند خوبی را شروع کرده و به‌وضوح پیشرفت کرده‌ایم. باید فردا شجاع باشیم و با خودباوری، بازی همیشگی‌مان را انجام دهیم.»

تن هاخ ادامه داد: «ما هنوز در ماه ژانویه هستیم و نیمی از راه باقی مانده است. الان در مقطعی هستیم که باید به ثبات خوبی دست پیدا کنیم و در موقعیتی از جدول قرار بگیریم تا بتوانیم در هفته‌های پایانی شانس قهرمانی داشته باشیم. وضعیت در تورنمنت‌های دیگر نیز مشابه است و باید روند بردها را ادامه دهیم.»

1788903

تن‌هاخ معتقد است درس‌های لازم را از شکست دور رفت گرفته‌اند: «شکست سنگین دور رفت درس بزرگی برای ما بود و از آن بازی به بعد شرایط ما بسیار بهتر شده است. آن بازی یک عقب‌گرد بود و باید در ادامه توانایی‌های خودمان را ثابت می‌کردیم. با ایده‌هایی روشن باید به استقبال چالش‌ها می‌رفتیم و مسیر مشخصی را تعیین می‌کردیم. بحث دیگر روند پیشرفت تیم بود و فکر می‌کنم موفق بوده‌ایم.»

سیتی چند روز پیش با شکست از ساوتهمپتون با جام اتحادیه وداع گفت. تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا الان بهترین زمان برای رویارویی برابر سیتی است، گفت: «من این‌طور فکر نمی‌کنم. هرچند که سیتی بازی اخیر خود را باخت. در هفته‌های اخیر بازی‌های زیادی را از سیتی تماشا کرده‌ام و باید بگویم فردا باید تمرکزمان روی خودمان باشد و بهترین بازی را انجام دهیم. این توقعی است که از بازیکنانم دارم. ما باید متحد و هماهنگ باشیم.»

انتقام از سیتی: «دربی رفت تمام شد و به تاریخ پیوست و بازی فردا متفاوت خواهد بود. به‌دنبال انتقام نیستیم؛ چون به گذشته فکر نمی‌کنیم و نگاه‌‎مان به آینده است. در مسیر خوبی قرار داریم؛ ولی اگر جام نبریم، رکورد بردهای متوالی اهمیتی نخواهند داشت.»

جذب ووت وخهورست: «به این انتقال نزدیک هستیم؛ ولی او تحت هیچ شرایطی فردا بازی نخواهد کرد.»

دیدگاه‌ها