کد خبر : 1864510 | 23 دی 1401 ساعت 17:54 | 10.6K بازدید | 14 دیدگاه

شاگردان تقی‌پور فاصله‌ای تا قهرمانی ندارند

لیگ برتر فوتسال، مس با اعداد شگفت‌انگیز در صدر

مس سونگون با حفظ روند بردهای متوالی خود صدرنشینی مقتدرانه‌اش در لیگ برتر فوتسال را تثبیت کرد.

لیگ برتر فوتسال، مس با اعداد شگفت‌انگیز در صدر

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس سونگون ورزقان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال میزبان فرش‌آرای مشهد بود. این دیدار از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی آغاز شد و شاگردان اسماعیل تقی‌پور موفق شدند با کسب پیروزی در آن صدرنشینی مقتدرانه خود را حفظ کنند. آنها با ۵۷ امتیاز و ۹ امتیاز بیشتر از گیتی‌پسند فاصله زیادی تا مسجل‌کردن قهرمانی خود ندارند.

مس سونگون ورزقان تنها ده ثانیه بعد از به صدا درآمدن سوت شروع، توسط مهدی جاوید گل‌ اول را وارد دروازه حریف کرد. با بازی دفاعی تیم حریف شاهد بازی کم افت و خیزی در ادامه کار بودیم؛ به‌گونه‌ای که میزبان با همین یک گل و برتری ۱-۰ راهی رختکن شد.

نارنجی‌پوشان نیمه دوم را هم با برتری مطلق نسبت به تیم فرش‌آرا آغاز کردند و بعد از چند موقعیت خطرناک، در دقیقه ۲۸ با پاس زیبای احمدی و ضربه مجبتی پارساپور به گل دوم رسیدند و در دقایق ۳۳ و ۳۷ و ۳۹ گل های سوم، چهارم و پنجم را توسط سالار آقاپور، مهدی جاوید و بلال اسماعیلی زدند.

به این ترتیب نوزدهمین برد مس سونگون ورزقان در بیست و یکمین هفته از مسابقات رقم خورد تا این تیم شمار امتیازات خود را به ۵۷ برساند. این تیم در بازی امروز همچنین شمار گل‌های خود را نیز سه رقمی کرد (۱۰۲).

1791146
1791147
1791148

دیدگاه‌ها