کد خبر : 1864549 | 24 دی 1401 ساعت 03:00 | 43.1K بازدید | 13 دیدگاه

ون پارس برای پرسپولیس در کنار استقلال!

در این فصل فقط پنج تیم لیگ برتری به پرسپولیس گل زده‌اند و در این بین تنها استقلال دو بار دروازه بیرانوند را فرو ریخته است.

ون پارس برای پرسپولیس در کنار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امسال با ایجاد تغییر در خط دفاعی و دروازه خود نمایش موفقی در فاز دفاعی داشته و در این فصل لیگ برتر تنها شش گل دریافت کرده که با این آمار پس از مس رفسنجان که تنها ۴ بار دروازه خود را بازشده دیده، بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد.

سرخ‌ها در این فصل در ده بازی کلین‌شیت کرده‌اند و بیرانوند تنها مقابل هوادار، نفت مسجدسلیمان، تراکتور، استقلال و نساجی دروازه خود را بازشده دیده است. در این بین تنها استقلال موفق شد بیش از یک بار دروازه بیرانوند را در این فصل باز کند و دو بار در دربی به گل رسید.

با این آمار خیره‌کننده انتظار می‌رفت پرسپولیس مقابل تیم دسته‌یکی ون پارس در جام حذفی کلین‌شیت کند‌. در این بازی برای اولین بار در طول فصل فرصت به احمد گوهری رسید، اما این گلر خیلی زود دروازه خود را از روی نقطه پنالتی بازشده دید. گوهری همچنین در نیمه دوم نیز روی یک حمله ساده گل خورد تا حریف ناشناخته پرسپولیس با کمترین موقعیت ممکن به دو گل برسد. اتفاقی که در طول نیم فصل اول تنها استقلال موفق به انجامش شده بود.

با این حال، کسی نمی‌تواند منکر توانایی عالی مدافعان و دروازه‌بان نخست این فصل پرسپولیس شود؛ چرا که در روز خاص بازی پرسپولیس و ون پارس، بیرانوند پس از حضور در زمین، در ضربات پنالتی تیمش را نجات داد و همچنین گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی در این بازی برای سرخ‌ها گلزنی کردند تا به این شکل ضعف‌های دفاعی را که منجر به خوردن دو گل شده بود جبران کرده باشند.

دیدگاه‌ها