کد خبر : 1864556 | 23 دی 1401 ساعت 23:14 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم صدرنشینی را تعارف نمی‌زند

همه مدعیان فوتسال زنان برنده شدند

در روزی که برای اولین یک مسابقه فوتسال زنان پخش زنده داشت، هر سه تیم مدعی از سد حریفان خود در سوپرلیگ فوتسال زنان گذشتند.

همه مدعیان فوتسال زنان برنده شدند

به گزارش ''ورزش سه''، هفته شانزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، ظهر امروز از ساعت ۱۱ با انجام سه دیدار به طور همزمان آغاز شد و دیگر دیدار این هفته از فوتسال زنان، یعنی نبرد نصر و ملی حفاری به دلیل تاخیر پرواز حفاری، با چند ساعت تاخیر از ساعت ۱۹ برگزار گردید. این درحالی بود که امروز یک روز بسیار مهم در ورزش زنان به ویژه فوتسال زنان محسوب میشد، چرا که برای اولین بار در تاریخ این ورزش، یکی از مسابقات سطح اول فوتسال زنان در ایران به طور زنده از طریق پلتفرم ''آنتن'' برای مخاطبین این رشته به نمایش درآمد.  
پیکان ۶ – ۱ هیات فوتبال نطنز 
به جز شرایط جدولی دو تیم که پیکان برای قهرمانی در نخستین دوره سوپرلیگ می‌جنگد و نطنزی‌ها به دنبال حفظ تیم خود در جدول رقابت‌ها بودند، تقابل شهناز یاری و نیلوفر اردلان، سرمربی دو تیم نطنز و پیکان، حساسیت‌های این دیدار را دو چندان کرده بود، یاری که سال گذشته بعد از قطع همکاری با فدراسیون و عدم تمدید قراردادش برای هدایت تیم ملی ایران، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان عراق برگزیده شده بود، بعد از قطع همکاری با فدراسیون این کشور، به ایران بازگشت و هدایت تیم رده هفتمی نطنز را برعهده گرفت، از سوی دیگر نیلوفر اردلان نیز به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی، با پیکان در صدر جدول رده بندی قرار دارد و در تلاش است که این جایگاه را تا اتمام فصل حفظ کند. نبرد این دو مربی خوشنام فوتسال ایران در نهایت با برتری شش بر یک شاگردان اردلان به سود تیم پیکان به اتمام رسید تا علی رغم پیروزی سایر مدعیان، این پیکان باشد که همچنان با کسب ۳۹ امتیاز در طی ۱۶ مسابقه، به صدر جدول تکیه زده است، نطنزی‌ها نیز بعد از بازگشت یاری به ایران، تاکنون هر دو مسابقه خود را به حریفان واگذار کردند و درحال حاضر با ۱۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول هشت تیمی قرار دارند. نطنزی‌ها در صورت ادامه همین روند، در پایان سوپرلیگ از این لیگ سقوط خواهند کرد. نکته قابل توجه و مثبت این دیدار، پخش زنده این مسابقه از طریق پلتفرم ''آنتن'' بوده است که به واکنش‌های مثبت جامعه ورزش زنان مواجه شد. 
نصر فردیس ۳ – ۲ ملی حفاری 
تقابل شاگردان فاطمه شریف و فروزان سلیمانی، با چند ساعت تاخیر به دلیل تاخیر پرواز حفاری به تهران، از ساعت ۱۹ شروع شد، شاگردان شریف در تیم نصر که تا پیش از این دیدار با ۳۳ امتیاز در رتبه سوم جدول و در تعقیب پیکان و پالایش بودند، پس از تساوی ۲-۲ در نیمه نخست این دیدار، علی رغم بازی تدافعی تیم حفاری، شاگردان شریف موفق شدند با دبل سارا شیربیگی از سد این تیم بگذرند تا همچنان با ۳۶ امتیاز در کورس قهرمانی رقابت‌ها باقی بمانند، شاگردان فروزان سلیمانی نیز با متحمل شدن این شکست همچنان با ۱۴ امتیاز در رتبه ششم جدول مسابقات قرار دارند و برای بقا در سوپرلیگ باید نتایج بهتری در ادامه رقابت‌ها کسب کنند. 
پالایش نفت آبادان ۷ – ۰ فجر شیراز 
نبرد تیم‌های دوم و هشتم جدول در شرایط کاملا متفاوت با یکدیگر آغاز شد، شاگردان پریسا امامی در تیم نفت که با ۲ امتیاز کمتر نسبت به پیکان، در تقابل با این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها هستند، در برابر فجری قرار گرفتند که در طی ۱۶ مسابقه تنها ۴ امتیاز کسب کرده است و به احتمال بسیار زیاد در پایان رقابت ها به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد، در پایان این دیدار این پالایش بود که با نتیجه پرگل هفت بر صفر فجر را شکست داد تا همچنان در رتبه دوم جدول و کورس قهرمانی با تیم‌های پیکان و نصر قرار داشته باشد. 
رایزکو صفادشت ۲ – ۱ مس رفسنجان  
تقابل تیم‌های چهارم و پنجم جدول، بین شاگردان رضایی و ملکی در نیمه نخست پایاپای پیش رفت و هر دو تیم با نتیجه بدون گل راهی رختکن شدند اما در ادامه در دقیقه چهار مسابقه در نیمه دوم این دیدار، این مسی‌ها بودند که موفق به گلزنی در این مسابقه شدند، در ادامه اما بعد از اخراج سرمربی رایزکو به دلیل اعتراض به داوری، شاگردان ملکی موفق به جبران گل خورده شدند و درحالی که بازی با نتیجه یک بر یک پیش می‌رفت، بازیکنان مس به اشتباه دروازه خودی را باز کردند تا  در نهایت با این نتیجه، مسی‌ها همچنان با ۲۴ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار داشته باشند و رایزکو نیز ۲۱ امتیازی شود و در رتبه پنجم جدول باقی بماند. 

1791275

نتایج کامل مسابقات سوپرلیگ زنان در هفته شانزدهم به شرح زیر است.  
پیکان ۶ – ۱ هیات فوتبال نطنز 
نصر فردیس ۳ – ۲ ملی حفاری 
پالایش نفت آبادان ۷ – ۰ فجر شیراز 
رایزکو صفادشت ۲ – ۱ مس رفسنجان

دیدگاه‌ها