کد خبر : 1864564 | 24 دی 1401 ساعت 01:01 | 28.1K بازدید | 3 دیدگاه

او بهترین کشتی‌گیر خانواده ما می‌شود

عبدولی: این فقط یک سوم شایستگی‌های علیرضا بود

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.

عبدولی: این فقط یک سوم شایستگی‌های علیرضا بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید عبدولی که پیش از این هم گفته بود برادر کوچکترش علیرضا حتی از او هم در کشتی فرنگی جهان بهتر خواهد شد، بعد از قهرمانی برادرش در وزن 77 کیلوگرم مسابقات کشوری جوانان اظهار داشت: این یک سوم شایستگی‌هایی بود که علیرضا دارد. خودش نمی‌خواهد، وگرنه واقعاً فوق‌العاده است. شب تا صبح پای پلی‌استیشن و پی‌اس4 و گیم است. هر چه می‌گوییم هم حرف گوش نمی‌کند. خیلی پسر ساکت و مودبی است، اما در مورد گیم حرف گوش کن نیست.

وی ادامه داد: البته بیاید اردو، درست می‎شود و خوب و به موقع می‌خوابد و درست تمرین می‌کند. اینجا ما هر کدام‌مان زندگی و بچه‌های‌مان را داریم و خیلی نمی‌توانیم برایش وقت بگذاریم.

دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو که برادرش با رأی علاقه‌مندان به کشتی، کشتی‌گیر برتر مسابقات قهرمان کشوری جوانان هم شد، تأکید کرد: آنقدر تهدیدش کردیم که سه چهار شب قبل از مسابقه درست خوابید و رعایت کرد که آنجا قهرمان شد. اگر خوب بخوابد و شرایط قهرمانی را رعایت کند، هیچ‌کس در 77 کیلوگرم ایران حریفش نیست، حتی نفرات تیم ملی هم نمی‌توانند او را ببرند.

عبدولی در پایان گفت: من هنوز هم می‌گویم علیرضا از نظر فنی از من خیلی بهتر است. او بهترین کشتی‌گیر خانواده ما می‌شود، البته اگر وقت بگذارد و چیزهایی که گفتم را رعایت کند. او باید خودش را اصلاح کند و قطعاً خیلی زود در ایران بهترین نفر خواهد شد.

دیدگاه‌ها