کد خبر : 1864667 | 24 دی 1401 ساعت 14:57 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

جای یک نفر در سیرجان خالی بود؛

سرمربی تیم ملی‌، غایب بزرگ مهمترین بازی فصل

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان در این بازی بزرگ غایب است. پس کدام بازی را باید از نزدیک دید؟

سرمربی تیم ملی‌، غایب بزرگ مهمترین بازی فصل

به گزارش ''ورزش سه''، نبرد حساس تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم درحالی ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان آغاز شد که دو تیم در جایگاه اول و دوم جدول قرار دارند و نتیجه این دیدار می‌توانست تا حد زیادی تکلیف قهرمان چهاردهمین فصل فوتبال زنان را روشن کند.

تا پیش از شروع این دیدار و بعد از گذشت یازده هفته از فصل چهاردهم فوتبال زنان، خاتون با ۳۱ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار  داشت و سیرجانی ها نیز با ۲۸ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشتند که به همین دلیل، دربی حساس کرمان، لقب حساس‌ترین مسابقه فصل را از آن خود کرده بود. اما درحالی که این دیدار بدون حضور تماشاگر اما با حضور مهمانان ویژه زیادی در جایگاه VIP آغاز  شد که در بین این مهمانان، خبری از مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی زنان نبود!

این درحالی است که تیم ملی زنان ایران به زودی مسابقات مقدماتی المپیک پاریس را پیش رو دارد و با توجه به عدم پخش زنده مسابقات لیگ برتر، نیاز است که سرمربی تیم ملی حداقل مسابقات مهم را از نزدیک ببیند. البته بر اساس شنیده‌ها، این ناهماهنگی مربوط به سرمربی تیم ملی نبوده است و به نظر می‌رسد مسئولین مربوطه، هماهنگی های لازم را برای حضور آزمون در سیرجان انجام نداده بودند.

دیدگاه‌ها