کد خبر : 1864826 | 25 دی 1401 ساعت 13:08 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده کشتی فرنگی: کسی مثل عبدولی نمی‌شود

نفر اول وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان کشور می‌گوید تا فینال بدون اینکه امتیاز از دست بدهد، حریفانش را شکست داده و تنها در فینال یک امتیاز به حریفش داده است.

پدیده کشتی فرنگی: کسی مثل عبدولی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا عبدولی در مورد عملکردش در مسابقات کشوری جوانان اظهار داشت: در این رقابت‌ها 6 دور کشتی گرفتم و کشتی‌گیران آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی، کهکیلویه و بویر احمد، اردبیل را بردم، بدون اینکه امتیازی از دست بدهم. در فینال هم مقابل کشتی‌گیر خوزستان برنده شدم. فقط در فینال یک امتیاز از دست دادم.

نایب‌قهرمان نوجوانان جهان که با انتخاب علاقمندان به کشتی به عنوان برترین کشتی‌گیر مسابقات کشوری انتخاب شده، ادامه داد: هم سطح مسابقات خوب بود و هم حریفان خوبی داشتم، خوشبختانه توانستم همه را شکست داده و قهرمان کشور شوم.

عبدولی در مورد اینکه برادرش سعید معتقد است او حتی از قهرمان جهان هم بهتر خواهد شد، گفت: نه، کسی سعید نمی‌شود، ولی من هم تلاش می‌کنم و ان‌شاءالله کشتی‌گیر خوبی بشوم.

1434498

این کشتی‌گیر که زیر نظر مهرزاد اسفندیاری‌فر تمریناتش را دنبال می‌کند در مورد اینکه برادرش می‌گوید خیلی شرایط قهرمانی را رعایت نمی‌کند، یادآور شد: برای آنکه نتیجه بگیرم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم تا بهترین نتایج را بگیرم. تمریناتم در اردو هم منظم خواهد شد.

دیدگاه‌ها