کد خبر : 1864973 | 26 دی 1401 ساعت 09:18 | 47.9K بازدید | 42 دیدگاه

طعنه گالتیه به ستاره‌های PSG: جام جهانی تمام شد!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر رن راضی نیست.

طعنه گالتیه به ستاره‌های PSG: جام جهانی تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ فرانسه به مصاف رن رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها سال جدید میلادی را با هفت امتیاز اختلاف نسبت به تیم لانس در جایگاه دوم جدول رده‌بندی آغاز کردند اما این اختلاف پس از شکست برابر همین تیم و حالا رن به سه امتیاز رسیده است. 
گالتیه پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« من بسیار از عملکردی که داشتیم ناامید شدم. ما نتوانستیم هیچ موقعیتی خلق کنیم و تنها چند فرصت گلزنی ایجاد کردیم. تمرکز ما روی حفظ مالکیت توپ بود و بازیکنان بسیاری داشتیم که عقب می‌کشیدند اما بازیکنانی که بتوانند خط دفاعی رن را به دردسر جدی بیاندازند نداشتیم.»

1787264

پی اس جی در این دیدار تنها هشت شوت به سمت دروازه حریف زد که تنها یکی از آنها در چارچوب بود. لیونل مسی و نیمار نتوانستند موقعیت خاصی خلق کنند و حضور کیلیان امباپه به عنوان بازیکن تعویضی در زمین هم کاری از پیش نبرد. 
سرمربی پاری سن ژرمن با انتقاد از این شرایط اظهار داشت:«مشخصا ما باید ارتباط بسیار بیشتری بین خطوط پیدا کنیم. ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم و همینطور هم شد. دروازه‌بان حریف به ندرت به دردسر افتاد. باید ریتم، فشار و ارتباط تکنیکی بیشتری در زمین بین بازیکنان پیدا کنیم. من نمی‌خواهم درباره نگرانی تیم صحبت کنم اما این باید هشداری برای ما باشد. می‌توانیم هزاران توجیه داشته باشیم اما جام جهانی به پایان رسیده است! حتی اگر هشت هفته از هم دور بودیم، باز هم باید انسجام و ریتم درستی در بازی داشته باشیم.» 

دیدگاه‌ها