کد خبر : 1865001 | 26 دی 1401 ساعت 11:07 | 31.3K بازدید | 11 دیدگاه

طعنه مورینیو: 100 میلیون برای مودریک نمی‌دهیم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید تیمش ضعف‎‌هایی دارد اما حاضر نیست 100 میلیون یورو برای خرید مودریک هزینه کند.

طعنه مورینیو: 100 میلیون برای مودریک نمی‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.
آنها به خوبی از 10 نفره شدن حریف پس از تنها 25 دقیقه استفاده کردند و درخشش پائولو دیبالا که هر دو گل این تیم را روی دو پاس گل از تامی آبراهام به ثمر رساند به جالوروسی برای کسب سه امتیاز این بازی کمک کرد.
مورینیو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من سعی کردم آرام باشم چون از داور چهارم می‌ترسیدم. می‌دانم که بارها حرف‌های بدی زدم. قدیس نیستم و دوست هم ندارم اخراج شوم. فیورنتینا تیم بسیار خوبی بود که سازماندهی بسیار درستی داشت. آنها کار را برای ما سخت کردند.»
او با تمجید از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: «ما به خوبی دفاع کردیم، کنترل بازی را در دست داشتیم و سعی کردیم کار را برای خودمان دشوار نکنیم اما من دوست دارم کیفیت بیشتری از بازیکنان ببینم. از نظر تاکتیک و انگیزه واقعا از بازیکنانم ممنونم. اما دوست دارم اعتماد به نفس بیشتری روی توپ داشته باشند.»
این مربی پرتغالی با اشاره به مشکلات تیمش به چلسی هم طعنه زد و گفت: «ما برای رسیدن به کیفیت مدنظرمان باید منتظر رشد بازیکنان جوان باشیم. ما به دفاعی نیاز داریم که بتواند بازیسازی خوبی انجام دهد. باید به دنبال یافتن راه حلی باشیم و نمی‌توانیم صرفا 100 میلیون یورو برای جذب بازیکنی مانند مودریک پرداخت کنیم.»

1791928

دیدگاه‌ها