کد خبر : 1865017 | 26 دی 1401 ساعت 12:03 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بوکس

سوم اسفند، آخرین فرصت برای جا مانده‌ها

مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس برای مشخص شدن ترکیب تیم در مسابقات جهانی، سوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

سوم اسفند، آخرین فرصت برای جا مانده‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پس از تغییر کادرفنی تیم ملی بوکس، مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی با حضور نفرات سکونشین مسابقات قهرمانی کشور در روزهای 21 و 22 دی ماه در سالن شهید همت برگزار شد.

پس از پایان این مسابقات و از سوی حسینقلی نهرودی سرمربی تیم ملی کشورمان، 23 بوکسور به اردویی که از ابتدای بهمن‌ماه آغار خواهد شد، دعوت شدند.

در لیست سرمربی تیم ملی بوکس اسامی نفراتی چون دانیال شه‌بخش، سیدشاهین موسوی، میثم قشلاقی، اشکان رضایی، مصطفی ریگی، پوریا امیری، طوفان شریفی، ایمان رمضانپور، محمد کمالی و برخی نفرات دیگر دیده نمی‌شود، اما این بوکسورها شانس این را خواهند داشت در مرحله نهایی انتخابی برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی ازبکستان که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، حضور داشته باشند.

1689478

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی بوکس، عدم حضور این نفرات باعث خواهد شد آنها شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست بدهند. همچنین قرار است پس از پایان این مرحله از مسابقات انتخابی در خصوص تعداد نفرات اعزامی به مسابقات جهانی تصمیم‌گیری شود و به نظر می‌رسد تیم کشورمان با ترکیب کامل در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها