کد خبر : 1865068 | 26 دی 1401 ساعت 16:18 | 112K بازدید | 48 دیدگاه

موج جدید حملات به ستاره برزیلی در فرانسه

نیمار بزرگترین افتضاح تاریخ فوتبال است

نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.

نیمار بزرگترین افتضاح تاریخ فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، در تابستانی که پی‌اس‌جی قصد فروش نیمار را داشت و کیلیان امباپه نیز یکی از شروطش برای تمدید، جدایی نیمار بود، ستاره برزیلی یک هفته زودتر به تمرینات پیش فصل اضافه شد و ستاره تیمش قبل از جام جهانی لقب گرفت. کمتر کسی تصور می‌کرد که نیمار بالاتر از لیونل مسی و امباپه، تبدیل به رهبر پاریسی‌ها در میدان شود، ولی او پاسخ همه انتقادات را داد. آن‌همه درخشش و بازی‌های خوب نیمار قبل از جام جهانی حالا جای خود را به یاس و ناامیدی داده و نیمار دیگر نشانی از روزهای خوبش ندارد.

1788678

نیمار اخیرا در یک مصاحبه گفت که حذف با برزیل در جام جهانی 2022 بزرگترین ناکامی ورزشی او بوده و باعث افسردگی‌اش شده است. نیمار در واقع هنوز از حال و هوای جام جهانی خارج نشده و این به فاصله یک ماه تا بازی با بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به شدت نگران کننده است.

1792044

نیمار در 22 بازی این فصل برای پی‌اس‌جی 15 گل زده و 13 پاس گل داده که آماری فوق‌العاده محسوب می‌شود ولی او در بازگشت از جام جهانی به وضوح افت کرده است. در اولین بازی پس از جام جهانی او در دقیقه 60 بازی با استراسبورگ از زمین اخراج شد و در بازی بعدی برابر لانس حضور نداشت. او بازی برابر شاتورو در جام حذفی را نیز به دلیل مصدومیت به‌جامانده از جام جهانی از دست داد.

1787349

نیمار در بازی وسط هفته برابر آنژه نمایشی ضعیف داشت و دیشب در شکست پاریسی‌ها مقابل رن نیز به قدری بد کار کرد که اکیپ به او نمره 3 داد. 

اکیپ در مورد بازی نیمار نوشت: «مثل بازی با آنژه، نیمار مدام به عقب برمی‌گشت تا توپ بگیرد. او با تک‌روی‌های زیادش باعث شد تا پاریس توپ‌های زیادی را در مناطق خطرناک زمین از دست بدهد و حریف به راحتی از آنها برای خلق موقعیت گل استفاده می‌کرد. نیمار حتی یک شانس گل نیز ایجاد نکرد و فرم او نگران‌کننده است.»

دانیل ریولو هم در انتقاد از نیمار نوشت: «از لحاظ رقم انتقال 222میلیون یورویی و دستمزد هنگفتی که نیمار دریافت می‌کند، او بزرگترین افتضاح تاریخ فوتبال است. موردی بدتر از نیمار در فوتبال سراغ دارید؟ نیمار شاید در این چند سال فقط دو بازی خوب آن هم در مراحل حذفی لیگ قهرمانان 2020 انجام داده و بدترین خرید تاریخ پی‌اس‌جی است.»

دیدگاه‌ها