کد خبر : 1865088 | 26 دی 1401 ساعت 17:23 | 11K بازدید | 5 دیدگاه

با کسب یک امتیاز در اراک؛

گل‌گهر نایب قهرمانی را از سپاهان گرفت

شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب تساوی در دیدار معوقه هفته سیزدهم برابر آلومینیوم به رده دوم صعود کردند.

گل‌گهر نایب قهرمانی را از سپاهان گرفت

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ بیست‌ودوم در شرایطی برگزار شد و نیم فصل به پایان رسید که یک دیدار از هفته سیزدهم مسابقات به دلیل بارش برف سنگین در اراک به تعویق افتاده بود.
در پایان نیم فصل اول مسابقات پرسپولیس توانست با اتکا به دو نمایش درخشان در هفته‌های چهاردهم و پانزدهم مقابل گل‌گهر و نساجی مازندران با 32 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خودش بزند و سپاهان هم در هفته پایانی نیم فصل اول با پیروزی خانگی 2 بر صفر مقابل مس کرمان 27 امتیازی شد تا بالاتر از گل‌گهر و استقلال، که تفاضل گل کمتری نسبت به این تیم دارند، رتبه دوم را در اختیار بگیرد.

1792296

با این حال، امیر قلعه‌نویی برای بازپس گرفتن رتبه دوم یک شانس دیگر در اراک داشت و سرانجام دقایقی پیش دیدار معوقه این تیم برابر آلومینیوم پس از چند هفته برگزار شد.
در این مسابقه دو تیم در پایان 90 دقیقه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل در سرمای اراک دست پیدا نکردند تا به لطف همین امتیاز دور از خانه، گل‌گهر 28 امتیازی شود و نایب قهرمانی را سپاهان در پایان نیم فصل اول بگیرد.
البته که این قهرمانی و نایب قهرمانی ها فقط روی کاغذ است و از پنج‌شنبه هفته جاری رقابت‌های نیم فصل دوم با برگزاری سه مسابقه از سر گرفته خواهد شد.

گفتنی است گل گهر در شروع نیم فصل دوم باید به تبریز سفر کند و دیداری سخت را برابر تراکتور برگزار کند.

دیدگاه‌ها