کد خبر : 1865131 | 26 دی 1401 ساعت 22:09 | 62.1K بازدید | 21 دیدگاه

نه قاطع اینتر به بارسا: این معاوضه را هرگز نمی‌پذیریم

رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند اینتر پیشنهادی برای مبادله جوردی آلبا و رابین گوسنس دریافت کرده ولی بلافاصله پاسخ منفی خود را به اطلاع کاتالان‌ها رسانده است.

نه قاطع اینتر به بارسا: این معاوضه را هرگز نمی‌پذیریم

به گزارش "ورزش سه"، تلاشهای بارسلونا برای واگذاری جوردی آلبا ادامه دارد. حالا دیگر شکی باقی نمانده که ژاوی در پازل تاکتیکی خود به این دفاع چپ باتجربه نیازی ندارد ولی مدیریت باشگاه تا کنون نتوانسته معامله‌ای انجام بدهد که واگذاری آلبا را برای بارسا سودآور کند.

در هفته‌های آخر نقل و انتقالات تابستانی گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد بارسلونا جوردی آلبا را به اینتر پیشنهاد داده است. در آن روزها گمان می‌رفت رابین گوسنس، وینگر آلمانی اینتر، در حال ترک این باشگاه ایتالیایی است و بارسا گمان می‌کرد نراتزوری در غیاب او مایل است آلبا را به خدمت بگیرد. اما با پایان تابستان نه آلبا به اینتر پیوست و نه گوسنس این باشگاه را ترک کرد.

1792374

امروز رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند تلاشهای بارسا برای پیشنهاد آلبا به اینتر بار دیگر آغاز شده است. این بار که خبری از جدایی احتمالی گوسنس از نراتزوری نیست مدیران کاتالان به اینتر پیشنهاد داده‌اند با معاوضه جوردی آلبا و گوسنس موافقت کنند.

بارسا برای اینتر پیشنهادهای دیگری هم داشته است. لاپورتا و همکارانش به مدیران اینتر گفته‌اند یک معاوضه دیگر می‌تواند تبادل فرانک کسیه و مارسلو بروزوویچ باشد. در غیر اینصورت بارسا حاضر است به معاوضه ممفیس دیپای با خواکین کوره‌آ هم فکر کند. اما مدیران کاتالان ترجیح می‌دهند معاوضه آلبا با گوسنس اولویت اول مذاکرات‌شان با نراتزوری باشد.

1792375

گفته می‌شود علاوه بر اینکه ژاوی چندان تمایلی به حضور آلبا در فهرست بازیکنانش ندارد یکی از دلایلی که بارسا قصد دارد او را واگذار کند مشکلات مالی‌ای است که کاتالانها با آن مواجه هستند. این مشکلات مالی باعث شده لاپورتا و مدیریت باشگاه به دنبال واگذاری بازیکنانی باشند که دستمزدهای بالا می‌گیرند. جوردی آلبا یکی از بازیکنان گران‌قیمت بارسا است.

دیدگاه‌ها