کد خبر : 1865274 | 27 دی 1401 ساعت 17:45 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

این تیم نه می‌بازد، نه گل می‌خورد

ملوان به دنبال حفظ رکورد ویژه و صعود رویایی

ملوان در صورتی که مقابل پیکان به برد برسد ضمن حفظ یک رکورد رویایی در جدول هم صعودی قابل توجه خواهد داشت.

ملوان به دنبال حفظ رکورد ویژه و صعود رویایی

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که امسال به لیگ برتر صعود کرده، شروع چندان خوبی در مسابقات نداشت اما رفته رفته این تیم وضعیت خوبی پیدا کرد و حالا کار به جایی رسیده که آنها در 5 هفته گذشته لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌اند.

شاگردان مازیار زارع در 5 هفته گذشته لیگ برتر هیچ شکستی در کارنامه شان ثبت نشده و مقابل تیم‌های مطرح لیگ هم امتیازات ارزشمندی را به دست آورده‌اند. ملوانان بعد از آنکه در هفته دهم مقابل پرسپولیس تن به شکست یک بر صفر دادند دیگر هیچ شکستی در کارنامه شان ثبت نشد.

ملوان در هفته یازدهم مقابل تراکتور به تساوی یک بر یک رسید و در ادامه سپاهان را با تساوی بدون گل متوقف کرد. شاگردان زارع سپس با مس رفسنجان و مس کرمان به تساوی رسیدند و در نهایت نفت مسجدسلیمان را با یک گل شکست دادند. نکته قابل توجه این است که ملوان یک بازی معوقه با فولاد خوزستان هم داشت که این بازی بعد از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار شد. بازی ای که ملوانان 3 بر یک تیم جواد نکونام را در آن شکست دادند.

به عبارت بهتر می‌توان گفت انزلی‌چی ها در 6 بازی گذشته خود در لیگ برتر هیچ شکستی نداشتند که این یک آمار فوق‌العاده برای آنها محسوب می‌شود. نکته جالب تر اینکه ملوان در 6 بازی اخیر لیگ برتری خود فقط 3 بار دروازه اش باز شده که آمار خوبی برای این تیم است.

ملوان این هفته در انزلی میزبان تیم جوان پیکان است. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در جدول بسیار حساس خواهد بود. در حال حاضر پیکان با 16 امتیاز دوازدهم است و ملوان با 15 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. اگر شاگردان مازیار زارع در این بازی خانگی هم پیروز شوند، آنوقت جمع امتیازات خود را به عدد 18 می‌رسانند و صعودی قابل ملاحظه در جدول رده‌بندی خواهند داشت. اتفاقی که تقریبا آنها را از منطقه خطر سقوط به طور کامل دور خواهد کرد.

دیدگاه‌ها