کد خبر : 1865290 | 27 دی 1401 ساعت 19:07 | 39.2K بازدید | 63 دیدگاه

خشم یونایتدها: این داور یار دوازدهم آرسنال است!

هواداران منچستریونایتد از داوری که برای قضاوت دیدار روز یکشنبه تیم‌شان مقابل آرسنال انتخاب شده است راضی نیستند.

خشم یونایتدها: این داور یار دوازدهم آرسنال است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز یکشنبه آینده برای دیدار با آرسنال در لیگ برتر به خانه این تیم، ورزشگاه امارات می‌رود. امروز اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد داور این مسابقه آنتونی تیلور خواهد بود.

اما انتخاب آنتونی تیلور عده زیادی از هواداران یونایتد را ناراحت کرده و آنها در شبکه‌های اجتماعی به انتخاب او برای دیدار حساس تیم‌شان با آرسنال اعتراض کرده‌اند.

1792604

تیلور 44ساله به عنوان یکی از بهترین داوران لیگ برتر شناخته می‌شود و به عنوان داور در جام جهانی قطر هم حضور داشت. اما یونایتد و آنتونی تیلور سابقه‌ای جنجالی دارند که باعث شده هواداران شیاطین سرخ از او دل خوشی نداشته باشند.

یونایتد در هفته‌های اخیر نمایش‌های درخشانی داشته و موفق شده به جمع چهار تیم صدر جدول برسد و حتی در آستانه ورود به کورس قهرمانی باشد. آنها اگر روز یکشنبه به پیروزی برسند فاصله‌شان با آرسنال صدرنشین را به 6 امتیاز کاهش می‌دهند.

1792605

هواداران یونایتد اما معتقدند آنتونی تیلور می‌تواند شانس تیم‌شان در این بازی حساس را از بین ببرد. یک کاربر هوادار یونایتد در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" پیروزی‌های اخیر لذت‌بخش بود حیف که با این شرایط دیگر دوام ندارد".

کاربر دیگری تیلور را مثل یاری اضافه برای آرسنال دانست و نوشت:" آرسنال روز یکشنبه 12 نفره خواهد بود". در یک توییت اعتراضی دیگر می‌خوانیم:" از حالا یک پنالتی به حساب آرسنال بگذارید".

آنتونی تیلور در فصل جاری تا کنون قضاوت دو دیدار منچستریونایتد را به عهده داشته است. شکست 3-1 مقابل استون‌ویلا و پیروزی 3-0 مقابل ناتینگهام فارست. نارضایتی هواداران یونایتد بیش از هر چیز به قضاوت او در جریان شکست تیم‌شان مقابل استون‌ویلا برمی‌گردد.

درحالیکه ویلا 1-0 از یونایتد پیش افتاده بود صاحب یک ضربه آزاد شد. آنتونی تیلور بارها به بازیکنان یونایتد اشاره کرد که خط دفاعی را عقب‌تر تشکیل بدهند و بعد از بازی تصاویر نشان داد او اشتباه می‌کرده است. لوکاس دینیه این ضربه آزاد را به گل دوم ویلا تبدیل کرد و در پایان بازی کمیته داوران اتحادیه فوتبال پذیرفت که تیلور در این صحنه مرتکب اشتباه شده است.

1792606
تصویر مورد بحث در دیدار یونایتد و استون‌ویلا و اشتباه تیلور روی ضربه آزاد ویلا

دیدگاه‌ها