کد خبر : 1865353 | 28 دی 1401 ساعت 10:24 | 31.7K بازدید | 7 دیدگاه

وداع تلخ نادال با استرالیا اشک همسرش را درآورد!

نادال در یکی از تلخ‌ترین مسابقات دوران ورزشی خود اسیر مصدومیت شد و از دور مسابقات آزاد ملبورن کنار رفت.

وداع تلخ نادال با استرالیا اشک همسرش را درآورد!

به گزارش "ورزش سه" رافائل نادال، پرافتخارترین تنیسور تاریخ با ۲۲ عنوان گرنداسلم، صبح امروز در مرحله دوم مسابقات گرنداسلم استرالیا به مصاف مک‌کنزی مک‌دونالد امریکایی رفت و در نهایت در سه ست، مغلوب حریف خود شد.

رافا که از میانه مسابقات یو‌اس‌اوپن سال گذشته به این سو با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و ادامه فصل را بدون آمادگی صد درصدی پشت سر گذاشته بود، در دور اول این مسابقات جک دریپر جوان و بااستعداد را شکست داد تا یک تورنمنت خوب را به هوادارانش نوید دهد.

با این‌حال، رافا در دیدار امروز برابر حریف امریکایی شروع خوبی نداشت و در دو گیم روی سرویس‌های خود بریک شد اما در ادامه با جبران یکی از بریک‌ها هوادارانش را به بازگشت امیدوار کرد اما این برگشت نافرجام بود و رافا در نهایت این ست را با نتیجه شش بر چهار واگذار کرد.

مدافع عنوان قهرمانی ست دوم را هم با بریک شدن آغاز کرد اما توانست بلافاصله به بازی برگشته و از حریف سه بر دو جلو باشد اما درست در لحظاتی که به دو امتیاز برای گرفتن گیم سرویس حریفش احتیاج داشت، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

این مصدومیت که او را وادار به گرفتن وقت پزشکی خارج از زمین کرد، به حدی تلخ و ناراحت‌کننده بود که تیم همراه او در کنار کارلوس مویا به کلی از ادامه بازی قطع امید کردند و همسرش هم نتوانست جلوی اشک‌های خود را از این اتفاق دردناک بگیرد.

1792708
اشک‌های ماریا، همسر رافا، تلخی این شکست را برای هوادارانش دوچندان کرد.

با این حالا ماتادور ترجیح داد تا آخرین لحظه در بازی بماند و ست سوم را هم بازی کند.

در حالی که به وضوح توان حرکتی نادال کم شده بود، این بازیکن با سرویس‌های دقیق و حملات به موقع در میان شگفتی همگان تا پنجمین گیم سرویس خود را هولد کرد اما در نهایت روی گیم ششم بریک شد تا این مک‌کنزی مک‌دونالد باشد که ارزشمندترین پیروزی دوران ورزشی خود را کسب می‌کند.

بعد از پایان این مسابقه نادال در میان تشویق کرکننده تماشاگران حاضر در استادیوم راد لیور زمین بازی را ترک کرد.

1792709
نادال، قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم، همیشه در طول دوران ورزشی‌اش با مصدومیت دست به گریبان بوده اما این‌بار اصلا انتظار چنین مصدومیتی را نداشت تا این‌طور کلافه شود.

نکته جالب اینکه مک‌دونالد به دلیل آگاهی از مصدومیت نادال، بعد از کسب بزرگ‌ترین برتری دوران حرفه‌ای خود، از انجام هرگونه خوشحالی صرف‌نظر کرد و تنها به رسم ادب، از تماشاگران بابت تشویق‌هایشان در طول بازی تشکر کرد.

دیدگاه‌ها