کد خبر : 1865410 | 28 دی 1401 ساعت 15:00 | 31.1K بازدید | 7 دیدگاه

افشای دلیل تردید اسکالونی برای تمدید با آرژانتین

لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.

افشای دلیل تردید اسکالونی برای تمدید با آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی سه هفته پیش به مایورکا اسپانیا، شهری که در آن همراه خانواده اش اقامت دارد، بازگشت. مربی تیم قهرمان جهان پس از یک هفته استراحت در آرژانتین و شرکت در جشن های قهرمانی، هم در فرودگاه مادرید و هم در فرودگاه مایورکا مورد استقبال آرژانتینی های مقیم اسپانیا قرار گرفت. اسکالونی در حالی به اسپانیا برگشت که هنوز آینده اش در آلبی سبلسته نامشخص است. در سپتامبر گذشته و دو ماه قبل از آغاز جام جهانی او با کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون، گفت و گویی دوستانه داشت و طبق ادعای تاپیا، اسکالونی قول تمدید قرارداد داده است. 

1792809

تاپیا گفت:«من و اسکالونی باهم حرف زدیم، برای تمدید توافق کردیم و دست دادیم. ما هر دو سنتی هستیم و می دانیم که باید به قولی که داده می شود، پایبند باشیم. چیزی روی کاغذ نیامده ولی اطمینان دارم که اسکالونی با ما تا 2026 خواهد ماند.»

این اتفاق هنوز رخ نداده است و طبق ادعای ماریانو همیلتون، روزنامه‌نگار نشریه کلارین، دلیل تردیدهای اسکالونی برخورد بد کلودیو تاپیا قبل از شروع جام جهانی است. آرژانتین در آخرین فیفا دی قبل از جام جهانی، در آمریکا دو بازی دوستانه برابر هندوراس و جامائیکا برگزار کرد. در جریان این سفر، تاپیا از چند مدیر فوتبال دعوت کرده بود و قبل از یکی از بازی های تیم، میهمانی شبانه ای ترتیب داد که تا پاسی از صبح ادامه داشت. سر و صدا به قدری زیاد بود که باعث عصبانیت اسکالونی شد و او از تاپیا می خواهد تا میهمانی را تمام کند چون مانع خواب و استراحت بازیکنان شده بود. 

تاپیا که شرایط عادی نداشت، رو به اسکالونی می گوید:«برو آقا، تو اگر اینجا هستی به خاطر من است و حرف اضافه نزن.» برخورد تاپیا بسیار زشت بود و از همان زمان دیگر ارتباط خوبی بین آنها وجود ندارد. در واقع مشکل اسکالونی برای تمدید قرارداد شخص تاپیاست و نه دستمزد بیشتر.

دیدگاه‌ها