کد خبر : 1865431 | 28 دی 1401 ساعت 16:10 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

فجرسپاسی 1 ون پارس اصفهان 0؛

لیگ‌یک/ تعویض‌های رجب‌زاده دومی را از سایپا گرفتند

فجرسپاسی شیراز در شیراز به مصاف ون پارس اصفهان رفت که در نهایت این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 1بر0 به سود فجرسپاسی شیراز به پایان رسید.

لیگ‌یک/ تعویض‌های رجب‌زاده دومی را از سایپا گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی شیراز در هفته هجدهم رقابت های لیگ دسته اول که شروع نیم فصل دوم بود، در شیراز به مصاف ون پارس اصفهان رفت که در نهایت این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 1بر0 به سود فجرسپاسی شیراز به پایان رسید.

نیمه اول این بازی با وجود اینکه فجری‌ها در 10 دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی داشتند، نتیجه ای در برنداشت تا تیم‌ها بدون رد و بدل شدن توپی از دروازه ها به رختکن بروند و با صحبت های مربیان خود آمادگی حضور در میدان برای تغییر در نتیجه بازی در نیمه دوم را داشته باشند.

1792885

در نیمه دوم این بازی در دقیقه 75 فجر سپاسی موفق شد با گل محسن سیفی با یک گل پیش بیفتد و تا پایان مسابقه این نتیجه را حفظ کرد تا ضمن کسب سه امتیاز ارزشمند، همچنان در جمع مدعیان باقی بماند.

گل فجری‌ها توسط دو بازیکن تعویض این تیم پایه‌ریزی و به ثمر رسید و سیفی توانست پاس در عمقی را که دریافت کرده بود در موقعیت تک به تک با گلر ون‌پارس به تنها گل بازی بدل کند.

1792886

با این نتیجه تیم فوتبال فجرشهید سپاسی 29 امتیازی شد و با توجه به شکست سایپا مقابل دریای بابل جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت. در سوی دیگر ون پارس که پس از یک نمایش خیره کننده مقابل پرسپولیس در جام حذفی به این مسابقه رسیده بود 20 امتیازی و در رده دهم باقی ماند.

عکس‌ها محمدعلی دهداری

دیدگاه‌ها