کد خبر : 1865458 | 28 دی 1401 ساعت 18:44 | 71.1K بازدید | 32 دیدگاه

بعد از نیس و لوزان، راتکلیف به دنبال یونایتد

مالک این کشتی لاکچری، منچستر را می‌خواهد (عکس)

سر جیم راتکلیف، میلیارد انگلیسی که به دنبال خرید منچستر یونایتد است، یک کشتی تفریحی با امکانات عجیب و غریب دارد.

مالک این کشتی لاکچری، منچستر را می‌خواهد (عکس)

به گزارش “ورزش سه” مالکین فعلی باشگاه منچستر یونایند انگلیس پس از بررسی‌های فراوان، سیاست جدید خود را فروش این باشگاه پر طرفدار اعلام کرده‌اند.

چند روز قبل اعلام شد که سر جیم راتکلیف که یکی از هواداران سرسخت منچستر است برای خرید باشگاه مورد علاقه‌اش اقدام کرده. به همین دلیل نشریه سان طی گزارشی به معرفی کشتی تفریحی و لوکس او پرداخته که ۷۸ متر طول دارد و حداکثر ۱۴ مهمان را در خود قبول می‌کند.

این کشتی ۱۳۰ میلیون پوندی، نامش همپشایر است که در آن یک زمین بازی ساحلی قرار داده شده که رو به اقیانوس است و هم‌چنین باند هلی کوپتر دارد. کشتی‌ای که کاملا مناسب این فرد با ثروت ۱۵ میلیارد پوند است.

1792905
1792906
1792907
1792908
1792909
1792910

راتکلیف برای اولین مرتبه تابستان سال گذشته از علاقه خود به منچستر پرده برداشت و سخنگوی او اعلام کرد، در صورتی که شیاطین سرخ برای فروش باشند، جیم برای خرید آن اقدام می‌کند.

راتکلیف در حال بررسی کارهایی است که می‌توان انجام داد و با علم به اینکه می‌داند باشگاه منچستر چه مقدار برای هوادارانش مهم است، به دنبال ارائه پیشنهادی جدید خواهد بود.

او در زمینه پتروشیمی فعالیت دارد و یکی از غول‌های اروپایی در این زمینه به حساب می‌آید که مالک باشگاه نیس فرانسه، لوزان سوئیس و یک سوم مرسدس بنز در فرمول یک نیز هست.

راتکلیف هم‌چنین در ماه می پیشنهادی ۴ میلیارد پوندی برای خرید باشگاه چلسی ارائه داد که مورد قبول واقع نشد و باشگاه در اختیار تاد بولی و شرکایش قرار گرفت.

حالا این میلیاردر انگلیسی که از بچگی طرفدار منچستر است، خود را آماده مذاکره با خانواده گلیزر برای خرید باشگاه مورد علاقه‌اش می‌کند.

دیدگاه‌ها