کد خبر : 1865473 | 28 دی 1401 ساعت 19:40 | 25.6K بازدید | 25 دیدگاه

با افتخار در تراکتور می‌مانم؛

ناراحتی عباس‌زاده از خبر مصدومیت چند ماهه

مهاجم تراکتور تاکید کرد مصدومیت او جدی است و به زودی به میادین برمی‌گردد.

ناراحتی عباس‌زاده از خبر مصدومیت چند ماهه

به گزارش "ورزش سه"، محمد عبا‌س‌زاده در در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: بعد از بازی با نساجی مازندران احساس درد می‌کردم و پس از فیزیوتراپی و کار با بدنساز تیم به تمرینات بازگشتم. انگیزه فراوانی برای بازی جام حذفی مقابل استقلال داشتم، اما متاسفانه در آخرین جلسه تمرینی قبل از این بازی حساس، بازهم از همان ناحیه مصدوم شدم.

او ادامه داد: طبق هماهنگی با مدیر تیم، قرار بر این بود که از روز سه‌شنبه با حضور در کلینیک باشگاه روند درمان را ادامه دهم؛ با هماهنگی مدیر تیم، مرخصی‌ام را تمدید کردم و از فردا (پنج‌شنبه ۲۹ دی) با حضور در تبریز زیر نظر پزشکان تیم کار خواهم کرد تا با بازگشت سریع به میادین به تیم محبوبم کمک کنم.

عباس‌زاده با ابراز گلایه از برخی خبرسازی‌ها درخصوص میزان مصدومیت و دوری چندماهه از میادین، گفت: همان‌طور که پیش‌تر مدیر رسانه تیم گمانه‌زنی‌ها در خصوص میزان دوری‌ام از میادین را تکذیب کرده، من نیز اعلام می‌کنم که تمام اخبار منتشر شده در رسانه‌ها در زمینه دوری چند ماهه من کذب است و پزشک تیم باید نظر نهایی را در رابطه با وضعیت من اعلام کند.

مهاجم تراکتور با رد شایعات مطرح شده در خصوص جدایی‌اش از این تیم، گفت: تراکتور و هوادارانش باعث شد که بار دیگر توانایی‌های خودم را در فوتبال ایران نشان دهم. من نیز با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کرده‌ام. همیشه با شرافت و غیرت برای پیراهن تیمی که به تن می‌کنم می‌جنگم و از همین جا اعلام می‌کنم که بازهم با افتخار پیراهن تراکتور را به تن می‌کنم و برای خوشحالی هواداران تلاش خواهم کرد.

دیدگاه‌ها