کد خبر : 1865478 | 28 دی 1401 ساعت 19:45 | 21.6K بازدید | 51 دیدگاه

گواردیولا: سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل تاتنهام، اعلام کرد کورس قهرمانی هنوز تمام نشده و او و شاگردانش در گذشته سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داشته‌اند.

گواردیولا: سابقه سبقت گرفتن از صدرنشین را داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فردا در خانه خود، ورزشگاه اتحاد، در یک دیدار عقب‌افتاده در چارچوب لیگ برتر به مصاف تاتنهام می‌رود. دیداری که قرار بود در هفته هفتم لیگ برگزار شود ولی به دلیل درگذشت ملکه به تعویق افتاد.

شاگردان پپ در بازی قبلی خود در دربی شهر منچستر به مصاف یونایتد رفتند و با نتیجه 2-1 شکست خوردند تا اختلاف‌شان با آرسنال صدرنشین به 8 امتیاز افزایش پیدا کند. سیتی در صورت پیروزی مقابل تاتنهام موقتا اختلافش با آرسنال را به 5 امتیاز کاهش خواهد داد.

1792931

ابهام در شرایط کوین دی‌بروینه
کوین مشکل شخصی دارد و با ما تمرین نکرد. ولی او حالا برگشته.

وضعیت سلامت استونز و دیاس
آنها در دو جلسه تمرینی قبلی با تیم تمرین کرده‌اند. شرایط خوبی دارند و ممکن است به ترکیب اصلی وارد شوند.

گل اول منچستریونایتد که جنجالی شد و سیتی معتقد بود در شرایط آفساید به ثمر رسید
آن ماجرا دیگر تمام شده. ما نمی‌توانیم چیزی را عوض کنیم. تمرکز ما بازی با تاتنهام است. در همان بازی هم وقتی داور سوت زد و به رختکن رفتیم اولین چیزی که به بازیکنانم گفتم این بود که باید روی بازی بعدی تمرکز داشته باشند.

دو شوت در چارچوب در دو بازی؟ در سیتی چه می‌گذرد؟
دلیلش این است که به اندازه همیشه خلاقیت نداشتیم. گاهی برای خلق موقعیت گلزنی باید از زمین خودتان شروع کنید و با بازی‌سازی ایده‌آل خطوط دفاعی حریف را باز کرده و از رخنه‌ها استفاده کنید. ما در دو بازی قبلی از این نظر مشکل داشتیم.

سیتی مشکل روحیه دارد؟
نه، ما وقتی خوب بازی می‌کنیم دلیلش بدون تردید مسائل تاکتیکی است. وظیفه من این است که دلایل خوب بازی نکردن تیم را پیدا کنم. تیم ما مشکل روحی ندارد.

هشت امتیاز جلو بودن خوب است یا عقب افتادن؟
جلو بودن بهتر است چون می‌توانید امتیاز از دست بدهید. ولی تیمی که عقب است نمی‌تواند امتیاز از دست بدهد. در هر بازی ما به شدت تحت فشار قرار داریم و نمی‌توانیم به چیزی جز پیروزی فکر کنیم. یعنی محکوم هستیم که تک‌تک بازی‌ها را ببریم. آنها تا اینجا از ما بهتر بوده‌اند. بازی‌های زیادی در پیش است. ما سالهای پیش با اینکه لیورپول از ما جلوتر بود توانستیم از آنها سبقت بگیریم. ولی فعلا فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید. ما در گذشته بارها در این موقعیت بوده‌ایم.

پس خیال‌تان راحت است؟
من هیچوقت خیالم راحت نبوده حتی وقتی هشت امتیاز جلو بوده‌ام.

بازی با تاتنهام بزرگترین بازی فصل است؟
تاتنهام همیشه حریف سختی بوده. آنها همیشه تیم باکیفیتی هستند و امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. پیروزی در این بازی برای ما مهم است.

سیتی هنوز دارد بازی کردن با حضور هالند را یاد می‌گیرد؟
ما با حضور ارلینگ بازی‌های خیلی خوبی انجام داده‌ایم. حالا باید بهتر کار کنیم و هر چقدر که ممکن است برایش توپ آماده کنیم.

دیدگاه‌ها