کد خبر : 1865503 | 28 دی 1401 ساعت 23:32 | 19K بازدید | 13 دیدگاه

آ. ا. ک با پاس گل احسان صعود کرد؛

ظهور حاج‌صفی در نقش مهندس!

کاپیتان تیم ملی ایران در دومین بازی پیاپی برای آ. ا. ک آتن پاس گل داد.

ظهور حاج‌صفی در نقش مهندس!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که برای دومین بازی پیاپی احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت و میلاد محمدی را در فهرست نمی‌دید، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم آگیا سوفیا به مصاف تیم دسته دومی پانسرایکوس رفت.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در نیمه دوم آ. ا. ک آتن نمایش کاملا متفاوتی برابر پانسرایکوس ارائه داد و توانست با زدن سه گل که یکی از آنها روی پاس احسان حاج‌صفی بود، به چهارمین پیروزی پیاپی دست پیدا کند.

احسان حاج‌صفی که سه شب قبل در مسابقه سوپر لیگ یونان مقابل پانتولیکوس پاس گل داده بود، در دیدار حذفی امشب هم پس از اینکه در محوطه جریمه خودی صاحب توپ شد، با پاس در عرض، لوی گارسیا را در مقابل محوطه ۶ قدم صاحب موقعیت کرد تا این بازیکن برای دومین بازی پیاپی روی پاس مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک گلزنی کند.

یاران حاج‌صفی و محمدی که طی سه دیدار اخیرشان یک پیروزی در جام حذفی و دو برد در سوپر لیگ یونان به دست آوردند، در مسابقه امشب هم توانستند به برتری سه بر صفر برابر پانسرایکوس برسند تا به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

حاج‌صفی که در دیدار اخیرشان در سوپر لیگ نخستین پاس گل خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را ثبت کرده بود، امشب هم در جام حذفی این کار را برابر پانسرایکوس انجام داد و در صعود تیمش نقش داشت.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در دیدار جام جهانی مقابل آمریکا با آسیب‌دیدگی مواجه شد، برای هشتمین مسابقه پیاپی در فهرست رقابت‌های رسمی باشگاهی یونان حضور نداشت.

ویدئو: 270214

دیدگاه‌ها