کد خبر : 1865639 | 29 دی 1401 ساعت 20:18 | 64K بازدید | 2 دیدگاه

غلامپور: به داور گفتم سه امتیاز را تقدیم سپاهان کردید

اخراج یک استقلالی، به دور از چشم دوربین‌ها (عکس)

بهزاد غلامپور در ثانیه‌های پایانی دیدار با سپاهان و به دور از چشم دوربین‌های تلویزیونی، از کنار زمین اخراج شد.

اخراج یک استقلالی، به دور از چشم دوربین‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی دیدار استقلال و سپاهان و پس از اینکه اکرمی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد، نیمکت آبی‌پوشان نسبت به این تصمیم حسابی معترض بود. آنها اعتقاد داشتند که برخورد میان یزدانی و مغانلو در حد پنالتی نبوده و اگر این صحنه از نظر داور بازی خطای پنالتی است، پس سرنگونی محبی در محوطه جریمه حریف نیز خطای پنالتی بوده است.

پس از این اعتراضات، اکرمی به کنار زمین آمد و با توصیه داور چهارم، کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد و بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال را از کنار زمین اخراج کرد تا لحظات پایانی بازی را از رختکن دنبال کند و بازی بعد برابر ملوان را نیز از دست بدهد.

این اتفاقات در شرایطی رخ داد که غلامپور دو روز پیش و با حکم کمیته انضباطی، به یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شده بود و حالا ممکن است که پس از اتفاقات نقش جهان و گزارش تیم داوری، محرومیت او فعال شود و مربی گلرهای استقلال، بازی هفته هجدهم برابر مس کرمان را نیز از دست بدهد.

1793218

در همین خصوص و پس از پایان بازی، غلامپور در پاسخ به سؤالات خبرنگاران مبنی بر اتفاقات کنار زمین پاسخ داد: گفتیم پنالتی نبود و داور هم کارت قرمز داد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال درباره اینکه داور بخاطر همین جمله اخراج شده است، گفت: به او گفتم سه امتیاز را تقدیم کردید به سپاهان.

غلامپور درباره اینکه ساپینتو از علیرضا رضایی حمایت کرده است، به گفتن این جملات اکتفا کرد: بله خیلی خوب کار کرد و عالی بود.

دیدگاه‌ها