کد خبر : 1865646 | 29 دی 1401 ساعت 21:07 | 23.1K بازدید | 2 دیدگاه

سه بازیکن جدید در نفت مسجدسلیمان

باشگاه نفت مسجدسلیمان با سه بازیکن لیگ یکی قرارداد امضاء کرد.

سه بازیکن جدید در نفت مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که دور رفت لیگ برتر را با قرار گرفتن در قعر جدول به پایان رساند و عملکرد ضعیفی طی دیدارهای اخیرش داشته، حالا با دو مدافع و یک هافبک دفاعی جدید برای بهبود وضعیت تیمش قرارداد بست.

امین هاشمی‌فرد که در نیم‌فصل اول در استقلال ملاثانی عضویت داشت و در گذشته شاگرد ابراهیم اشکش بود، با نظر این سرمربی به نفت مسجدسیلمان اضافه شد و قراردادش را رسمی کرد.

نفت مسجدسلیمان که پیش از این گودرز داوودی، دروازه‌بان چادرملو اردکان را به خدمت گرفته بود، امروز هم با هاشمی‌فرد، مدافع پیشین فولاد و استقلال اهواز قرارداد بست تا هر دو خرید خود را به بازیکنان لیگ یکی اختصاص داده باشد.

مصطفی کیانی، مدافع خوزستانی و سابق چادرملو اردکان نیز که تجربه حضور در استقلال خوزستان و ملاثانی را دارد، با نظر اشکش به نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

همچنین محمد احمدی، هافبک دفاعی ۲۳ساله استقلال ملاثانی نیز با نظر اشکش به نفت مسجدسلیمان اضافه شد و سومین خرید امروز این تیم نام گرفت.

نفت مسجدسلیمان فردا در دیداری حساس در شروع دور برگشت لیگ برتر به مصاف مس کرمان خواهد رفت که احتمالا این سه بازیکن جدید نخستین بازی خود برای نفتی‌ها را انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها